Akvariestugan
Kollaps
X
-
Kul att det händer grejer jäklar vad man satt och dreglade under Antons föredrag fanns många sköna ciklider där och Uwe:s malföredrag med liknande habitat med strömmande vatten och schysta malar gav en hel del olika uppslag.
På Lördags eftermiddagen satt jag i samma säng som Uwe, Alf och Anton det var en upplevelse kan jag säga det var fiskhumor på lägsta nivåSimma lungt..
Lillfrasse..Kommentar
-
idag gjorde jag om i karet och gjorde det så som du gör Mats. det blev riktigt bra!
går det bra så kan jag lägga upp någon bild senare när alla bubblor lagt sigKommentar
-
Det låter spännande! Och, visst, sätt gärna in lite bilder, det är alltid kul och intressant att få kolla på hur resultatet blir!Kommentar
-
nu med denna inredningen i karet så blir dte mycket roligare att titta på också. vissa stunder syns fisken inte alls. man får sitta och vänta på vad som ska hända liksom. jag kan bara gissa hur detta blir i ett större kar som ditt 540
något nytt?Kommentar
-
Ja... näää... jag kan bara instämma med övriga att det kommer bli roligt att följa make overn
och det där med "murrig djungel" låter väldans trevligt!
glad påskilainen ♥Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
Ja, som sagt, det skall bli kul att få kolla in hur du har gjort!
Nä, här händer inget nytt direkt. Kollar om Rio Mamore-honan kanske tar fram en yngelsvärm snart - dom har helt klart lekt, honan är vid exakt samma "spot" under en rot hela tiden, in och ut - och hanen, även om han inte är lika aggressiv som honan, cirkulerar runt reviret. Han motar t.o.m. bort de mycket större Flaggcikliderna.
Sedan sitter man och tänker på vart just Flaggcikliderna skall få ta vägen lite senare när karet skall avvecklas och köras till Varberg..?
Kommentar
-
Kommentar
-
Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar