Akvariestugan

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • karrokaja
    • March 2006
    • 5388

    ni 2 får inte sluta snacka med varandra! 2 gånger Mats liksom
    Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
    kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
    Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
    I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

    Kommentar

    • lillfrasse
      • February 2002
      • 2228

      Mäktiga kongotetror i klippet. Mats har ju aldrig gjort något halvdant (förutom öldrickandet på förra tysklands resan då) så det blir nog ett grymt växt kar det där 960 liters nanot.
      Simma lungt..
      Lillfrasse..

      Kommentar

      • c90368

        • September 2006
        • 5972

        Ursprungligen postat av Mats Bryzell
        OK, då skapar jag nya "Ribbor" - Kan helt enkelt inte ha "helt fel"! Finns inte på kartan! Jag kommer att göra rätt - oavsett vad andra tycker är "rätt eller fel" - oavsett vad!

        Du måste ju ha någon surgubbe här på forumet som vågar utmana dig ibland och tar ner dig från din pedistal som du hamnar på om du bara får beröm från alla som läser dina trådar

        Aj, nu var jag vass, men jag tror att du förstår vad jag menar
        Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
        http://www.youtube.com/user/c90368
        /Maths

        Kommentar

        • c90368

          • September 2006
          • 5972

          Ursprungligen postat av karrokaja
          ni 2 får inte sluta snacka med varandra! 2 gånger Mats liksom
          Två tuppar vid samma påskbord typ...
          Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
          http://www.youtube.com/user/c90368
          /Maths

          Kommentar

          • Mats Bryzell

            • February 2007
            • 18956

            Ursprungligen postat av karrokaja
            ni 2 får inte sluta snacka med varandra! 2 gånger Mats liksom
            Haha! Clash of the Titans, änna liksom!?!
            Njao, vi gaggar med varandra - och det är detta som är kul, någonstans, på zoopet!
            Jag ger mig inte! Jag kommer att inreda mina kar som om jag aldrig gjort något annat - och jag skiter högaktningsfullt i vad andra har inrett i för "stilar" förut - I don't give a flat flyin' fuck!

            Kommentar

            • karrokaja
              • March 2006
              • 5388

              Ursprungligen postat av c90368
              Två tuppar vid samma påskbord typ...
              njae... tuppar slår ju varandra sönder och samman... ni är mera som 2 kastrerade taxar som passerat unghundsstadiet.
              För en vänlig konversation om saker ni tycker olika om.
              Samtidigt på ett sådant sätt att man själv kan sitta och lära sej saker! mkt bra!!
              Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
              kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
              Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
              I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

              Kommentar

              • c90368

                • September 2006
                • 5972

                Ursprungligen postat av karrokaja
                njae... tuppar slår ju varandra sönder och samman... ni är mera som 2 kastrerade taxar
                Får mig att tänka på Magnus och Brasse och mata duvor i parken, för de där slimmade skjortorna får man ju inte på sig längre
                Men det kanske kan kompenseras med annat
                Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
                http://www.youtube.com/user/c90368
                /Maths

                Kommentar

                • 127bubbel
                  • March 2007
                  • 1133

                  Detta är några trådar jag varit aktiv i den senaste tiden. Och jag måste bara säga det att jag är så oerhört trött på jägarnas och folk med hund i allmänhet, som gnäller på att vargen bitit ihjäl deras hund. Som jag skrev i den tråden, är man ute med sin hund i en skog där det finns varg, så får man själv för i helsike hålla sin hund kopplad? Annars är det ju nästan som att be om problem, man får tänka på att man är i vargens hem och är där på deras villkor. Har ju själv hund o skulle aldrig komma på tanken att släppa honom lös i en skog där det finns varg, e man så korkad rent ut sagt, så får man fan skylla sig själv alltså. Nä, nu blev jag så irriterad igen att jag får tänka på nåt annat.

                  MVH/Freddan

                  Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                  Jag trodde det var ditt kar - och blev förvånad först, " det här kan inte vara C-90" - med en sådan bakgrund! Men, underbara Kongos!
                  Har du kollat in den nya "Rott"-tråden vargen kommer"? Där har vi zoopet nya infallsvinkel - inte handlar det om akvarium här inte!
                  nast

                  Kommentar

                  • Mats Bryzell

                    • February 2007
                    • 18956

                    Haha!
                    Ja, det är Gôtt, Boy and Girl! (Karro & Maths).
                    Jag skall i ärlighetens namn faktiskt säga att jag inte har en aning om vad vi gaggar om ... här... nu...
                    Men, jag kommer att inreda och fortsätta "akvariehandhållandet" oavsett vad andra gör i sina kar - whateverwhat!
                    Glad fuckin' Påsk på er nu!

                    Kommentar

                    • Mats Bryzell

                      • February 2007
                      • 18956

                      Ursprungligen postat av 127bubbel
                      Detta är några trådar jag varit aktiv i den senaste tiden. Och jag måste bara säga det att jag är så oerhört trött på jägarnas och folk med hund i allmänhet, som gnäller på att vargen bitit ihjäl deras hund. Som jag skrev i den tråden, är man ute med sin hund i en skog där det finns varg, så får man själv för i helsike hålla sin hund kopplad? Annars är det ju nästan som att be om problem, man får tänka på att man är i vargens hem och är där på deras villkor. Har ju själv hund o skulle aldrig komma på tanken att släppa honom lös i en skog där det finns varg, e man så korkad rent ut sagt, så får man fan skylla sig själv alltså. Nä, nu blev jag så irriterad igen att jag får tänka på nåt annat.

                      MVH/Freddan

                      nast
                      Japp, varenda gång jag hör någon idiot som tycker att vargar skall skjutas och decimeras, så blir jag så jävla arg att jag kan gå upp i limningen! Nu får jag fan hålla mig innan jag gör mig omöjlig här på forumet... Och, jag håller med dig Fredan!

                      Kommentar

                      • 127bubbel
                        • March 2007
                        • 1133

                        Ja, låt vargen och för övrigt all rovdjur vara. Vissa kommentarer i vargen-tråden och hur folk tänker, det är nästan skrämmande hur blåsta och enögda folk kan vara alltså.
                        Hjälp säger jag bara.

                        MVH/Freddan

                        Kommentar

                        • karrokaja
                          • March 2006
                          • 5388

                          Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                          Haha!
                          Ja, det är Gôtt, Boy and Girl! (Karro & Maths).
                          Jag skall i ärlighetens namn faktiskt säga att jag inte har en aning om vad vi gaggar om ... här... nu...
                          Men, jag kommer att inreda och fortsätta "akvariehandhållandet" oavsett vad andra gör i sina kar - whateverwhat!
                          Glad fuckin' Påsk på er nu!
                          du dricker inte påskmust iaf
                          Men gör det du gör bäst! inred kar och berätta, med bilder, hur du gör! så blir iaf jag glad

                          Nu ska kajan hoppa upp i sitt bo, och gona ner mej bland allt dun och slagga järnet!
                          Ha det hjärtans bra! Mega puss till folket som läser farbror trådkungs tråd♥♥♥
                          Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
                          kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
                          Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
                          I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

                          Kommentar

                          • c90368

                            • September 2006
                            • 5972

                            Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                            Haha!
                            Ja, det är Gôtt, Boy and Girl! (Karro & Maths).
                            Jag skall i ärlighetens namn faktiskt säga att jag inte har en aning om vad vi gaggar om ... här... nu...
                            Kan bara instämma, så här dagen efter


                            Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                            Men, jag kommer att inreda och fortsätta "akvariehandhållandet" oavsett vad andra gör i sina kar - whateverwhat!

                            Det är just det du ska, det brukar bli väldigt bra då.
                            Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
                            http://www.youtube.com/user/c90368
                            /Maths

                            Kommentar

                            • freddi36
                              • December 2010
                              • 2882

                              Ursprungligen postat av c90368
                              Hupp, här ramlade det in en film som får sorteras in under Mats inspiration

                              dom där är riktigt maffiga!
                              är hanarnas slöjfenor framodlade?

                              Kommentar

                              • Mats Bryzell

                                • February 2007
                                • 18956

                                OJ, Jädrar... nu har jag varit inne här på påskfyllan också...
                                Vi var bjudna till några stycken ett par hus bort... och plötsligt tycks jag ha tagit mig in på zoopet - hur går det till alltså?

                                Ja, det blev tydligen någon "inredningsdebatt" eller vad man nu skall kalla det - jag svär, skriver på engelska och har mig - helt bedrövligt. Hur noga jag än läser vad som skrivits blir jag inte klok på vad det handlar om.
                                Men nu sitter de jädra inläggen där och man kan inte ta bort dom...
                                Så jag får be samtliga inblandade om ursäkt!
                                Senast redigerad av Mats Bryzell; 08 April 2012, 10:44.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...