ni 2 får inte sluta snacka med varandra! 2 gånger Mats liksom
Akvariestugan
Kollaps
X
-
Mäktiga kongotetror i klippet. Mats har ju aldrig gjort något halvdant (förutom öldrickandet på förra tysklands resan då) så det blir nog ett grymt växt kar det där 960 liters nanot.Simma lungt..
Lillfrasse..Kommentar
-
Aj, nu var jag vass, men jag tror att du förstår vad jag menarMed goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
http://www.youtube.com/user/c90368
/MathsKommentar
-
Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
/MathsKommentar
-
Haha! Clash of the Titans, änna liksom!?!
Njao, vi gaggar med varandra - och det är detta som är kul, någonstans, på zoopet!
Jag ger mig inte! Jag kommer att inreda mina kar som om jag aldrig gjort något annat - och jag skiter högaktningsfullt i vad andra har inrett i för "stilar" förut - I don't give a flat flyin' fuck!Kommentar
-
njae... tuppar slår ju varandra sönder och samman... ni är mera som 2 kastrerade taxar som passerat unghundsstadiet.
För en vänlig konversation om saker ni tycker olika om.
Samtidigt på ett sådant sätt att man själv kan sitta och lära sej saker! mkt bra!!Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
/MathsKommentar
-
Detta är några trådar jag varit aktiv i den senaste tiden. Och jag måste bara säga det att jag är så oerhört trött på jägarnas och folk med hund i allmänhet, som gnäller på att vargen bitit ihjäl deras hund. Som jag skrev i den tråden, är man ute med sin hund i en skog där det finns varg, så får man själv för i helsike hålla sin hund kopplad? Annars är det ju nästan som att be om problem, man får tänka på att man är i vargens hem och är där på deras villkor. Har ju själv hund o skulle aldrig komma på tanken att släppa honom lös i en skog där det finns varg, e man så korkad rent ut sagt, så får man fan skylla sig själv alltså. Nä, nu blev jag så irriterad igen att jag får tänka på nåt annat.
MVH/Freddan
Jag trodde det var ditt kar - och blev förvånad först, " det här kan inte vara C-90" - med en sådan bakgrund! Men, underbara Kongos!
Har du kollat in den nya "Rott"-tråden vargen kommer"? Där har vi zoopet nya infallsvinkel - inte handlar det om akvarium här inte!Kommentar
-
Haha!
Ja, det är Gôtt, Boy and Girl! (Karro & Maths).
Jag skall i ärlighetens namn faktiskt säga att jag inte har en aning om vad vi gaggar om ... här... nu...
Men, jag kommer att inreda och fortsätta "akvariehandhållandet" oavsett vad andra gör i sina kar - whateverwhat!
Glad fuckin' Påsk på er nu!
Kommentar
-
Detta är några trådar jag varit aktiv i den senaste tiden. Och jag måste bara säga det att jag är så oerhört trött på jägarnas och folk med hund i allmänhet, som gnäller på att vargen bitit ihjäl deras hund. Som jag skrev i den tråden, är man ute med sin hund i en skog där det finns varg, så får man själv för i helsike hålla sin hund kopplad? Annars är det ju nästan som att be om problem, man får tänka på att man är i vargens hem och är där på deras villkor. Har ju själv hund o skulle aldrig komma på tanken att släppa honom lös i en skog där det finns varg, e man så korkad rent ut sagt, så får man fan skylla sig själv alltså. Nä, nu blev jag så irriterad igen att jag får tänka på nåt annat.
MVH/Freddan
nast
Kommentar
-
Haha!
Ja, det är Gôtt, Boy and Girl! (Karro & Maths).
Jag skall i ärlighetens namn faktiskt säga att jag inte har en aning om vad vi gaggar om ... här... nu...
Men, jag kommer att inreda och fortsätta "akvariehandhållandet" oavsett vad andra gör i sina kar - whateverwhat!
Glad fuckin' Påsk på er nu!
Men gör det du gör bäst! inred kar och berätta, med bilder, hur du gör! så blir iaf jag glad
Nu ska kajan hoppa upp i sitt bo, och gona ner mej bland allt dun och slagga järnet!
Ha det hjärtans bra! Mega puss till folket som läser farbror trådkungs tråd♥♥♥Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
Det är just det du ska, det brukar bli väldigt bra då.Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
/MathsKommentar
-
Kommentar
-
OJ, Jädrar... nu har jag varit inne här på påskfyllan också...
Vi var bjudna till några stycken ett par hus bort... och plötsligt tycks jag ha tagit mig in på zoopet - hur går det till alltså?
Ja, det blev tydligen någon "inredningsdebatt" eller vad man nu skall kalla det - jag svär, skriver på engelska och har mig - helt bedrövligt. Hur noga jag än läser vad som skrivits blir jag inte klok på vad det handlar om.
Men nu sitter de jädra inläggen där och man kan inte ta bort dom...
Så jag får be samtliga inblandade om ursäkt!
Senast redigerad av Mats Bryzell; 08 April 2012, 09:44.Kommentar
Kommentar