Allmänt meddelande
Kollapsa
No announcement yet.
Zoopet Hjälp
Kollapsa
Här finns svar på frågor om hur sajten fungerar. Allt är inte på svenska än. Använd länkarna nedan eller sökrutan för att hitta rätt.
- Zoopet Gold
- General Help
-
Managing Your Account
- How do I change my settings?
- How do I change my Avatar?
- How do I customize my profile?
- How do I reset my user profile to the default?
- How do I edit my signature?
- Can I use images in my signature?
- How do I manage my privacy?
- How do I manage my notifications?
- What are Subscribers?
- How do I ignore another member?
- Using Private Messages
- Using Visitor Messages
- What is Reputation?
- Creating Content
- Managing Blogs
- Managing Groups
- Managing Photo Albums
- BBCode Reference
Hur förlänger man sitt Zoopet Gold medlemskap?
Senast 12 dagar innan ditt medlemskap går ut kommer du att få ett mail med en faktura. Om du inte får ett sådant kontakta admin@zoopet.com
Om du vill förlänga ditt medlemskap betalar du inom 10 dagar och då förlängs ditt medlemskap automatiskt.
Om du inte vill förlänga ditt medlemskap så strunta bara i att betala fakturan (inga ytterligare krav eller påminnelser kommer att skickas ut) och du blir då omregistrerad till vanlig medlem.