Akvariestugan

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • freddi36
    • December 2010
    • 2882

    tack allihop
    man ser det inte så bra men bakom alla löv och pinnar finns en ganska stor rothög som dom kan gömma sig i.

    Kommentar

    • c90368

      • September 2006
      • 5972

      Hupp, här ramlade det in en film som får sorteras in under Mats inspiration

      Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
      http://www.youtube.com/user/c90368
      /Maths

      Kommentar

      • Mats Bryzell

        • February 2007
        • 18956

        Ja, jag undrade utav bara helvete... nu har C-90, som verkligen ogillar bakgrunder, verkligen toppat sig själv - här är ett kar "fullt med oskön BTN-bakgrund", enligt C-90 själv, och så lägger han upp en film på eländet... Men, så var det ju någon annans kar... skönt, på ett sätt!
        Aaah, det var ju tur att detta inte var ditt kar Maths, och skönt att du behåller coolen och inte sätter in "plastgrejer" i karen!
        Snygga Kongos var det iallafall - det måste man ju säga!

        Kommentar

        • c90368

          • September 2006
          • 5972

          Ursprungligen postat av Mats Bryzell
          Ja, jag undrade utav bara helvete... nu har C-90, som verkligen ogillar bakgrunder, verkligen toppat sig själv - här är ett kar "fullt med oskön BTN-bakgrund", enligt C-90 själv, och så lägger han upp en film på eländet... Men, så var det ju någon annans kar... skönt, på ett sätt!
          Aaah, det var ju tur att detta inte var ditt kar Maths, och skönt att du behåller coolen och inte sätter in "plastgrejer" i karen!
          Snygga Kongos var det iallafall - det måste man ju säga!
          Hrmm, jag såg inte bakgrunden!

          Bara de fina Kongotetrorna, man ser vad man vill se, eller sorterar bort det man inte vill se.

          Vet inte vilken regel slog in där
          Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
          http://www.youtube.com/user/c90368
          /Maths

          Kommentar

          • Mats Bryzell

            • February 2007
            • 18956

            Jaaa.... nä... Det är ju så att det finns mycket mer intressanta trådar i zoopets forum - det kan ju handla om rotweilers, eller vargar...
            gud förbjude om man invaderar på dessa spörsmål... Ja, jesus jävlar! (vem har startat dessa trådar...?)
            Nä, fortsätt nu med detta viktiga, och ha en skön påsk, för allt i världen, låt vargen löpa, tycker jag!

            Kommentar

            • c90368

              • September 2006
              • 5972

              Ursprungligen postat av Mats Bryzell
              Ja, jag undrade utav bara helvete... nu har C-90, som verkligen ogillar bakgrunder, verkligen toppat sig själv - här är ett kar "fullt med oskön BTN-bakgrund", enligt C-90 själv, och så lägger han upp en film på eländet... Men, så var det ju någon annans kar... skönt, på ett sätt!
              Aaah, det var ju tur att detta inte var ditt kar Maths, och skönt att du behåller coolen och inte sätter in "plastgrejer" i karen!
              Snygga Kongos var det iallafall - det måste man ju säga!
              Det är bra att du har koll på mig även om det nog är några år sedan jag uttryckte mina åsikter i ämnet

              Jag har varit väldigt försiktig med att framföra negativa åsikter och istället stävat efter att framföra positiva vågor hos de som gillar min stil.

              Hoppas du kör på den gröna vågen i din framtida 960 djungel
              Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
              http://www.youtube.com/user/c90368
              /Maths

              Kommentar

              • Mats Bryzell

                • February 2007
                • 18956

                Ursprungligen postat av c90368
                Hrmm, jag såg inte bakgrunden!

                Bara de fina Kongotetrorna, man ser vad man vill se, eller sorterar bort det man inte vill se.

                Vet inte vilken regel slog in där

                Jag trodde det var ditt kar - och blev förvånad först, " det här kan inte vara C-90" - med en sådan bakgrund! Men, underbara Kongos!
                Har du kollat in den nya "Rott"-tråden "vargen kommer"? Där har vi zoopet nya infallsvinkel - inte handlar det om akvarium här inte!

                Kommentar

                • c90368

                  • September 2006
                  • 5972

                  Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                  Jag trodde det var ditt kar - och blev förvånad först, " det här kan inte vara C-90" - med en sådan bakgrund! Men, underbara Kongos!
                  Har du kollat in den nya "Rott"-tråden "vargen kommer"? Där har vi zoopet nya infallsvinkel - inte handlar det om akvarium här inte!
                  Nopp!

                  Och jag tänker inte göra det heller.

                  Jag tycker och tänker om mycket som gäller politik och åsikter i Svedala, men i vissa ämnen är jag totalt neutral eftersom det aldrig går att komma fram till ett beslut baserat på fakta.
                  Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
                  http://www.youtube.com/user/c90368
                  /Maths

                  Kommentar

                  • Mats Bryzell

                    • February 2007
                    • 18956

                    Ursprungligen postat av c90368
                    Det är bra att du har koll på mig även om det nog är några år sedan jag uttryckte mina åsikter i ämnet
                    Jag har varit väldigt försiktig med att framföra negativa åsikter och istället stävat efter att framföra positiva vågor hos de som gillar min stil.
                    Hoppas du kör på den gröna vågen i din framtida 960 djungel
                    Jaa, du vet att jag håller med dig och gillar dina grejer - vad det än brukar vara... men när jag ser de där jävla trådarna om "förbjud vissa hundar" och "vargen kommer" så undrar man ju hur det är ställt... nånstans..,

                    Kommentar

                    • Mats Bryzell

                      • February 2007
                      • 18956

                      Ursprungligen postat av c90368
                      Nopp!

                      Och jag tänker inte göra det heller.

                      Jag tycker och tänker om mycket som gäller politik och åsikter i Svedala, men i vissa ämnen är jag totalt neutral eftersom det aldrig går att komma fram till ett beslut baserat på fakta.

                      Fan vad vi går om varandra nu - jag skriver, du svarar, jag skriver, du svarar, jag skriver, du svarar...

                      Kommentar

                      • c90368

                        • September 2006
                        • 5972

                        Eftersom du aldrig gör något halvdant, utan alltid tar ett steg till, vilket jag gillar skarpt

                        Så vill jag påminna dig om var ribban ligger http://www.pny.se/akvarium/akvarium2.html

                        Så nu väntar jag...
                        Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
                        http://www.youtube.com/user/c90368
                        /Maths

                        Kommentar

                        • c90368

                          • September 2006
                          • 5972

                          Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                          Fan vad vi går om varandra nu - jag skriver, du svarar, jag skriver, du svarar, jag skriver, du svarar...
                          Som det var förr typ

                          Det är jag som legat av mig och kramar kudde allt för tidigt numera!
                          Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
                          http://www.youtube.com/user/c90368
                          /Maths

                          Kommentar

                          • Mats Bryzell

                            • February 2007
                            • 18956

                            Ursprungligen postat av c90368
                            Eftersom du aldrig gör något halvdant, utan alltid tar ett steg till, vilket jag gillar skarpt

                            Så vill jag påminna dig om var ribban ligger http://www.pny.se/akvarium/akvarium2.html

                            Så nu väntar jag...

                            Hmmm... Jo, det skall kollas in rejält - and if I may be so bold (ja, där tog jag det på engelska - det tar lite edge av det hela) så tror jag att jag kommer att toppa det... på ett helt annat och okänt sätt...
                            Jag gör inte som någon annan gör... period! (engelska igen... sorry!)
                            Det finns inga ribbor!

                            Kommentar

                            • c90368

                              • September 2006
                              • 5972

                              Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                              Hmmm... Jo, det skall kollas in rejält - and if I may be so bold (ja, där tog jag det på engelska - det tar lite edge av det hela) så tror jag att jag kommer att toppa det... på ett helt annat och okänt sätt...
                              Jag gör inte som någon annan gör... period! (engelska igen... sorry!)
                              Det finns inga ribbor!
                              Där har du helt fel!

                              Det finns ribbor överallt för de som följer efter. Sen finns det de som skapar nya ribbor!

                              Men att skapa en ny ribba som blir "godkänd" är inte så lätt.

                              Du tassar in lite på mina marker nu vilket jag tycker är spännande. Mitt 400 kar har jag inte haft några större ambitioner med vad avser ny och spännande layout och växtval. Lite beroende på hur och när det startades upp. Men ett och annat har jag nog lärt mig vad det gäller att hålla ett växtkar igång över en längre tid. Det brukar ofta bli en topp efter ca sex månader och sedan ser man inte till karen mer.
                              Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
                              http://www.youtube.com/user/c90368
                              /Maths

                              Kommentar

                              • Mats Bryzell

                                • February 2007
                                • 18956

                                Ursprungligen postat av c90368
                                Där har du helt fel!

                                Det finns ribbor överallt för de som följer efter. Sen finns det de som skapar nya ribbor!

                                Men att skapa en ny ribba som blir "godkänd" är inte så lätt.

                                Du tassar in lite på mina marker nu vilket jag tycker är spännande. Mitt 400 kar har jag inte haft några större ambitioner med vad avser ny och spännande layout och växtval. Lite beroende på hur och när det startades upp. Men ett och annat har jag nog lärt mig vad det gäller att hålla ett växtkar igång över en längre tid. Det brukar ofta bli en topp efter ca sex månader och sedan ser man inte till karen mer.

                                OK, då skapar jag nya "Ribbor" - Kan helt enkelt inte ha "helt fel"! Finns inte på kartan! Jag kommer att göra rätt - oavsett vad andra tycker är "rätt eller fel" - oavsett vad!
                                Jag är mycket spänd på ditt 400-litare - det har hela tiden varit intressant att följa!

                                Kommentar

                                Arbetssätt...