Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
Gôtt! Ja, jag har en liten, naggande känsla att det kan bli rätt bra det här.
Nu har jag flyttat runt lite sten, fixat med några små detaljer (som alltid med torrinredning), det blir fler små omändringar när det gått några dagar, men jag tror att fronten på karet börjar bli klar för "sättning". Nu skall jag koncentrera mig på den bakre delen av karet där det nu skall kläs in med sten så att mer eller mindre hela bakrutan blir stenlagd.Kommentar
-
Det här var riktigt häftigt! Jag gillar skifferstenarna och tanken du har med rötterna är ju helrätt. Jag skulle ha valt kantig småsten också, så enkelspårig är jag, men det är väl sådana detaljer som skiljer duktiga aquascapers från klåpare som mig. ;D
Totalt sett väldigt spännande och det ska bli intressant att följa detta projekt!
Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk 4// Mats, a.k.a. Knax
"All's well that ends." - UnknownKommentar
-
Det här var riktigt häftigt! Jag gillar skifferstenarna och tanken du har med rötterna är ju helrätt. Jag skulle ha valt kantig småsten också, så enkelspårig är jag, men det är väl sådana detaljer som skiljer duktiga aquascapers från klåpare som mig. ;D
Totalt sett väldigt spännande och det ska bli intressant att följa detta projekt!
Som sagt, det är låååångt kvar!
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Sitter och noterarMed goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
http://www.youtube.com/user/c90368
/MathsKommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar