Ursprungligen postat av Knax
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Kollapsa
No announcement yet.
Akvariestugan
Kollapsa
X
-
Ursprungligen postat av Mats Bryzell Visa inlägg. Är det den, som kallas apelsinciklid?
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Inger H Visa inläggJäklar, vad hon sticker långt från ungarna. Är det den, som kallas apelsinciklid?
//Inger
Ja det är dessa som ibland kallas för apelsinciklid i Tanganyikasammanhang.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Inger H Visa inläggMats, bakgrunden på dom här ursnygga bilderna, är den målad eller är det solfilm?
//Inger
Här är en rätt söt film på två unga hanar som munhuggs:
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Inger H Visa inläggJa, där kan man verkligen prata att munhuggas.
//Inger
Kommentera
-
Jo, jag vet - jag vet! Det är olidligt spännande, det är klart att ni undrar vad som händer och känner er otåliga, men ni får vänta lite till! Idag har det köpts frigolitplattor och inhandlats några säckar mycket finkornig sand och så tog jag en säck marmorkross också - kan ju vara bra! Nu blir det snart Tanganyika.
Som plåster på såren - nu när ni väntar så enträget - kan jag var snäll och sätta in ett par bilder på några Amanoräkor och en helbild på 112-litersbaljan. Det var väl inte illa, va?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Inger H Visa inläggInte illa alls Mats, man tager vad man haver...så länge
.
//Inger
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Mats Bryzell Visa inläggJa, så är det! Nu är jag så sugen på att få sätta igång att jag går på framtänderna!. Men nu har du ju andra saker för dig i helgen - så var rädd om tänderna
.
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Kommentera