Just nu har jag Amanoräkor (rekommenderas varmt) och blå Tigerräkor i 112-litaren. Det är dessa jag kommer att köra med ett tag framöver.
Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
Nu när det är lite stiltje i tråden, så varför inte en liten film från förr - om inte annat så för att läska mig själv.
http://www.youtube.com/watch?v=wG-gc_Z2b30
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.Kommentar
-
Ja det är dessa som ibland kallas för apelsinciklid i Tanganyikasammanhang.Kommentar
-
Kommentar
-
Jo, jag vet - jag vet! Det är olidligt spännande, det är klart att ni undrar vad som händer och känner er otåliga, men ni får vänta lite till! Idag har det köpts frigolitplattor och inhandlats några säckar mycket finkornig sand och så tog jag en säck marmorkross också - kan ju vara bra! Nu blir det snart Tanganyika.
Som plåster på såren - nu när ni väntar så enträget - kan jag var snäll och sätta in ett par bilder på några Amanoräkor och en helbild på 112-litersbaljan. Det var väl inte illa, va?
Kommentar
-
Kommentar
-
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar