Ja, du vet - när man väl har kommit igång så! Nu skall jag ta ut tvätten ur tvättmaskinen och hänga upp paltorna... det är också grejer man måste göra...
Nämen, se på självaste Fan - står inte 540-karhelvetet på plats ändå, va?
Hoo-hoo, nu börjar det kuliga - först tvätta rutor och rensa ut lite skit, sedan bära sten...
Nämen, se på självaste Fan - står inte 540-karhelvetet på plats ändå, va?
Hoo-hoo, nu börjar det kuliga - först tvätta rutor och rensa ut lite skit, sedan bära sten...
Och sanden har du redan börjat fylla i ser jag
Akvaristiska hälsningar
Kjell Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
Det skall du ha tack för! Fasen, det är riktigt maffigt nu när det står här - det skall bli kul att börja inreda lite Tanganyika!
Om det står där kuben stod så har du ju en riktigt läcker miljö där man kan boa sig vid karet och bara njuta. Ska bli riktigt läckert att se när du inrett det och prinsessorna är på plats. Vid sidan av Discus verkar ju ett Tanganyika-race börja spira så smått. Få se om inte andra får inspiration. Kan själv ha lite princesstankar efter att ha sett Kjells skönheter.
Om det står där kuben stod så har du ju en riktigt läcker miljö där man kan boa sig vid karet och bara njuta. Ska bli riktigt läckert att se när du inrett det och prinsessorna är på plats. Vid sidan av Discus verkar ju ett Tanganyika-race börja spira så smått. Få se om inte andra får inspiration. Kan själv ha lite princesstankar efter att ha sett Kjells skönheter.
Japp, 540-karet står precis där kuberna stod! Ja, nu skall jag inreda precis åt motsatt håll kontra t.ex. artikeln i senaste Ciklidbladet, där jag körde småsten i botten - nu blir det stor, flat och tung sten längst ner och lite mer runt formade stenar ovanpå!
Vid sidan av Discus verkar ju ett Tanganyika-race börja spira så smått. Få se om inte andra får inspiration. Kan själv ha lite princesstankar efter att ha sett Kjells skönheter.
Comment