Akvariestugan

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mats Bryzell

    • February 2007
    • 18956

    Ååååhhh, då skulle jag göra ett bildinlägg här i tråden - men det gick ju sådär nu när man inte är goldmember längre... hoppas den jädra banken kan förmedla betalningen snabbt så man får sin status tillbaka.
    Ja, nu haltade hela zoopet till och fick slagsida - när mina bilder inte kom in här mitt i söndagstrevligheterna... mycket trist får jag säga - viktigt och trist, verkligen...

    Kommentar

    • freddi36
      • December 2010
      • 2882

      Ursprungligen postat av Mats Bryzell
      Ååååhhh, då skulle jag göra ett bildinlägg här i tråden - men det gick ju sådär nu när man inte är goldmember längre... hoppas den jädra banken kan förmedla betalningen snabbt så man får sin status tillbaka.
      Ja, nu haltade hela zoopet till och fick slagsida - när mina bilder inte kom in här mitt i söndagstrevligheterna... mycket trist får jag säga - viktigt och trist, verkligen...

      håller verkligen med dig att det var trist att det inte blev några bilder. du vet att dom uppskattas mycket

      Kommentar

      • freddi36
        • December 2010
        • 2882

        hur många eklöv tror du det behövs per, säg 10 liter, för att vattnet ska bli tefärgat? tog två handfulla och la ner i filterhörnan i mitt 60liters. vet inte om det räcker. mina A. veijita visar lektendenser och vill hjälpa dom lite på traven. har bytt vatten med kallt vatten, ska ge dom lite mer varierad mat och så la jag i lite löv

        Kommentar

        • karrokaja
          • March 2006
          • 5388

          satan vad sorgligt det ser ut med en icke-goldmedlem-Mats-Bryzell... jag gråter nästan lite
          Klicka på bilden för större version

Namn: farbror trådkung.jpg
Visningar: 1
Storlek: 217,3 KB
ID: 2139799
          Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
          kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
          Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
          I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

          Kommentar

          • lillfrasse
            • February 2002
            • 2228

            Efter allt snack om pinnar och dylikt så blev man ju sugen så jag och barna satte kurs mot favorit stället naturligtvis blev det lite pinnar i bagaget på bilen. Finns lite bilder här http://www.zoopet.com/forum/showthre...07#post1583207
            Simma lungt..
            Lillfrasse..

            Kommentar

            • MrH
              • October 2010
              • 2825

              Ursprungligen postat av lillfrasse
              Efter allt snack om pinnar och dylikt så blev man ju sugen så jag och barna satte kurs mot favorit stället naturligtvis blev det lite pinnar i bagaget på bilen. Finns lite bilder här http://www.zoopet.com/forum/showthre...07#post1583207

              haha ja har samma tanke, de är lågvatten i älven nu å då kommer det fram mycke sjunktimmer som ligger längs strandkanterna
              så ja ska bara lägga i båten å sen blire ut å plocka rötter å stubbar å allt möjligt roligt man kan hitta
              MrH ---> 175L SA kub

              Kommentar

              • Mats Bryzell

                • February 2007
                • 18956

                Ursprungligen postat av freddi36
                håller verkligen med dig att det var trist att det inte blev några bilder. du vet att dom uppskattas mycket
                Ja...? Kanske det, men jag kör på!

                Kommentar

                • Mats Bryzell

                  • February 2007
                  • 18956

                  Ursprungligen postat av freddi36
                  hur många eklöv tror du det behövs per, säg 10 liter, för att vattnet ska bli tefärgat? tog två handfulla och la ner i filterhörnan i mitt 60liters. vet inte om det räcker. mina A. veijita visar lektendenser och vill hjälpa dom lite på traven. har bytt vatten med kallt vatten, ska ge dom lite mer varierad mat och så la jag i lite löv
                  Knô i löv så att det täcker botten. Lite levande ibland så att de får jaga lite triggar deras livsanda - miljön är det viktigaste, så kommer de att leka utåbara helvete!

                  Kommentar

                  • Mats Bryzell

                    • February 2007
                    • 18956

                    Ursprungligen postat av karrokaja
                    satan vad sorgligt det ser ut med en icke-goldmedlem-Mats-Bryzell... jag gråter nästan lite
                    [ATTACH=CONFIG]52277[/ATTACH]
                    Jo och ja - men jag säger som Arnold; I'll be BAAAACK!

                    Kommentar

                    • Mats Bryzell

                      • February 2007
                      • 18956

                      Ursprungligen postat av lillfrasse
                      Efter allt snack om pinnar och dylikt så blev man ju sugen så jag och barna satte kurs mot favorit stället naturligtvis blev det lite pinnar i bagaget på bilen. Finns lite bilder här http://www.zoopet.com/forum/showthre...07#post1583207
                      Ursprungligen postat av MrH
                      haha ja har samma tanke, de är lågvatten i älven nu å då kommer det fram mycke sjunktimmer som ligger längs strandkanterna
                      så ja ska bara lägga i båten å sen blire ut å plocka rötter å stubbar å allt möjligt roligt man kan hitta

                      Ös på bara - inget att hålla på!

                      Kommentar

                      • karrokaja
                        • March 2006
                        • 5388

                        Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                        Jo och ja - men jag säger som Arnold; I'll be BAAAACK!
                        JAAAA!! Natürlich!
                        Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
                        kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
                        Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
                        I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

                        Kommentar

                        • Mats Bryzell

                          • February 2007
                          • 18956

                          Ursprungligen postat av karrokaja
                          JAAAA!! Natürlich!

                          Oj, men kolla! - nu har jag fått tillbaka min guldfisk iallafall - min tjusiga avatar där jag såg så distingerad ut är däremot borta - så nu sätter jag in en avatar där jag ser sur och allvarlig ut - den kan sitta här ett tag!

                          Kommentar

                          • karrokaja
                            • March 2006
                            • 5388

                            Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                            Oj, men kolla! - nu har jag fått tillbaka min guldfisk iallafall - min tjusiga avatar där jag såg så distingerad ut är däremot borta - så nu sätter jag in en avatar där jag ser sur och allvarlig ut - den kan sitta här ett tag!
                            tycker mest att du ser lite lullig ut.
                            Du liksom försöker att se allvarlig ut, men kommer inte riktigt dit

                            (måste byta avatar! denna är ju för gammal!)
                            Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
                            kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
                            Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
                            I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

                            Kommentar

                            • Mats Bryzell

                              • February 2007
                              • 18956

                              Ursprungligen postat av karrokaja
                              tycker mest att du ser lite lullig ut.
                              Du liksom försöker att se allvarlig ut, men kommer inte riktigt dit

                              (måste byta avatar! denna är ju för gammal!)

                              Jag tycker att jag ser stenhård ut - du vill bara se en blonderad girlieboy - eller hur?

                              Kommentar

                              • karrokaja
                                • March 2006
                                • 5388

                                Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                                Jag tycker att jag ser stenhård ut - du vill bara se en blonderad girlieboy - eller hur?
                                lite svårt att se detaljer på en bild stor som ett frimärke...
                                men du ser egentligen alltid rätt stenhård ut - men inte sur
                                Hade inte velat möta dej i en mörk gränd - HAHA
                                Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
                                kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
                                Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
                                I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

                                Kommentar

                                Arbetssätt...