Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jag minns tydligt de blåskimrande Endlerskillarna... (Psst! Jag tror att det kommer att funka hur jädra bra som helst med Endlers i den lilla "krabbdammen" - ju jävligare parametrar, desto bättre!).
Kommentar
-
Japp! Vi firar filtervaddsbröllop nu! Det har gått så långt att vi käkar snabbfiltermakaroner och räkmix på fredagskvällarna - till det dricker vi ett gott vitaprick-vin. Dristar vi oss till att festa på kött, kanske oxhjärta, tar vi ett mustigt rött mygglarvs-vin till detta och rundar av med en frusen artemiamargherita - för att på nattkvisten ägna oss åt lite Killi 'n' Guppy i algbädden...
...medans våra fruar ser på och skakar på huvudena!Kommentar
-
Kommentar
-
Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
Kommentar
-
Och den som mot all förmodan undrar vad vi gaggar om - så finns det lite uppdateringsbilder på förra sidan; inlägg 3113!Kommentar
-
-
Jag menar bara, att det bara liksom flyter på när du, Anders och många andra sätter händerna i något projekt - det blir alltid bara så jäkligt bra bra"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.Kommentar
-
Kommentar
-
Jättefint, man blir inte alls sugenDet finns ingen anledning att se dom dåliga sidorna, dom är många nog ändå.
1 st 600 liter1 st 310 liter 1 st 310 liter pansarmalar, kampis, malar
100 liter, pansarmalsyngel och pansarmalar,
56 liters low-tech test, pansarmalar,körsbärsräkor o amanoräkorKommentar
-
Men finns det någon tanke med att inte ha "vattenfallet" ner i bassängen??
Jag är själv VÄLDIGT sugen på ett såntdär akvarium med en land-del ovanför (Jag vet att det heter nått tjusigt men det är för tidigt på morgonen för att jag ska kommaihåg det..)360Liter.( http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=605 )
16Liter.( http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=625 )
Kommentar
Kommentar