Meddelande
Kollaps
Inget tillkännagivande ännu.
Akvariestugan
Kollaps
X
-
Kommentar
-
Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
http://www.youtube.com/user/c90368
/MathsKommentar
-
Vi kämpade på bra, men tyvärr Mitt första akvarium ligger högst i rankningen, tätt följd av "svensk sjukvård....SUCK".
God natt!Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
http://www.youtube.com/user/c90368
/MathsKommentar
-
Aaahh! Vi brände på rätt fint i tråden här i natt! Det är säkerligen ingen som ids gå tillbaka ett par sidor - så jag trycker in de bilder på erect- och fjädermossa samt en Super Red körsbärsräka som tråden började med i går kväll - innan det drog iväg. Kul var det, men här är bilderna igen!Kommentar
-
Kommentar
-
Jag läsermen jag svarar inte så ofta med jag suger åt mig som en svamp på det ni alla skriver för kunskap och information kan man inte få för lite av
sicken liten text det blev....
vad fasen är lagomt i storlek, detta kanske.../PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar
-
Jag tycker att de sista textpunkterna blir alldeles för stora - och den första meningen var lite väl liten...
Vilka fantastiska kar du har Pia - tittade på bilderna i västtråden - och det ser helt makalöst ut! Synd att jag inte kunde vara med på grillgrejen - men det får bli en annan gång. Härligt att ni hade trevligt - det syns också på bilderna!Kommentar
-
Ah, det gör ingenting att det blir lite få "svar" här i tråden - jag matar på med bilder och skit ändå!
Jag tycker att de sista textpunkterna blir alldeles för stora - och den första meningen var lite väl liten...
Vilka fantastiska kar du har Pia - tittade på bilderna i västtråden - och det ser helt makalöst ut! Synd att jag inte kunde vara med på grillgrejen - men det får bli en annan gång. Härligt att ni hade trevligt - det syns också på bilderna!
Du och Anders för la kika förbi här nån gån, säg till lite innan så fixar jag kaffe/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar