Announcement
Collapse
No announcement yet.
Akvariestugan
Collapse
X
-
Originally posted by Bluewing View PostLåter läckert som 17. Det där låter som en ren njutning att inreda.
Men, det är än så länge gott om tid att planera för ett större kar - massvis med annat skall falla på plats först, innan det är dags.
Comment
-
Originally posted by Mats Bryzell View Post
Kommer du ihåg Heckel-karet där vi pickade up dina discusar? Sådana...
Comment
-
Originally posted by Bluewing View PostÅhh. Japp det gör jag. (färgas lätt envy-grön)Originally posted by Bluewing View PostTetror som skulle vara intressanta då?
Faktum är att Kardinaler är något som jag funderar på mer och mer. Kolglödstetror är ju så makalöst fina när man får till rejäla stim och när de färgar ut ordentligt - men till Heckel och ett i övrigt dunkelt kar med fint djup och höjd skulle nog några hundra Kardinaler sitta som en smäck.
Bara idéer och funderingar än så länge.
Comment
-
Originally posted by Bluewing View PostJag älskar ju funderingar. Kostar noll men ger massa energi och idéer.
När man är i en släng av stiltje - Scalarekaret puttrar på i skön lunk (adderade några nya Dicrossus filamentosus-honor idag) och allt andas harmoni - så är nya funderingar uppfriskande.
Comment
-
Just så!
När man är i en släng av stiltje - Scalarekaret puttrar på i skön lunk (adderade några nya Dicrossus filamentosus-honor idag) och allt andas harmoni - så är nya funderingar uppfriskande.
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Comment
-
Originally posted by Inger H View PostÄven om jag inte har några kar nu, så är det skoj att läsa om funderingar och vart dom leder till
//Inger
Jag har massor av andra projekt att styra upp den närmaste tiden, mest av musikalisk natur, men när saker och ting lugnat ner sig en smula och det har byggts upp en ekonomiskt stabil grund skall det bli andra bullar här i stuga och källare!
Comment
-
Originally posted by Mats Bryzell View PostUnderbart att du är med, Inger - trots att du ligger i torrdocka!
Jag har massor av andra projekt att styra upp den närmaste tiden, mest av musikalisk natur, men när saker och ting lugnat ner sig en smula och det har byggts upp en ekonomiskt stabil grund skall det bli andra bullar här i stuga och källare!
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Comment
-
Just Heckel är något jag alltid varit sugen på - fan, det måste liksom bli sådana.
Faktum är att Kardinaler är något som jag funderar på mer och mer. Kolglödstetror är ju så makalöst fina när man får till rejäla stim och när de färgar ut ordentligt - men till Heckel och ett i övrigt dunkelt kar med fint djup och höjd skulle nog några hundra Kardinaler sitta som en smäck.
Bara idéer och funderingar än så länge.
Min projekttråd: https://www.zoopet.com/forum/forum/-...rikansk-biotop
Comment
-
Originally posted by Inger H View Post
Även om jag inte har några kar nu, så är det skoj att läsa om funderingar och vart dom leder till
//IngerMin projekttråd: https://www.zoopet.com/forum/forum/-...rikansk-biotop
Comment
Comment