Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
Låter läckert som 17. Det där låter som en ren njutning att inreda.Kommentar
-
Men, det är än så länge gott om tid att planera för ett större kar - massvis med annat skall falla på plats först, innan det är dags.
Kommentar
-
Vad är det för tetror och annat större som det fantiseras om här i stugan?
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Tetror som skulle vara intressanta då?
Kommentar
-
Just Heckel är något jag alltid varit sugen på - fan, det måste liksom bli sådana.
Faktum är att Kardinaler är något som jag funderar på mer och mer. Kolglödstetror är ju så makalöst fina när man får till rejäla stim och när de färgar ut ordentligt - men till Heckel och ett i övrigt dunkelt kar med fint djup och höjd skulle nog några hundra Kardinaler sitta som en smäck.
Bara idéer och funderingar än så länge.
Kommentar
-
Jag älskar ju funderingar. Kostar noll men ger massa energi och idéer.Kommentar
-
Kommentar
-
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.Kommentar
-
Jag har massor av andra projekt att styra upp den närmaste tiden, mest av musikalisk natur, men när saker och ting lugnat ner sig en smula och det har byggts upp en ekonomiskt stabil grund skall det bli andra bullar här i stuga och källare!
Kommentar
-
Underbart att du är med, Inger - trots att du ligger i torrdocka!
Jag har massor av andra projekt att styra upp den närmaste tiden, mest av musikalisk natur, men när saker och ting lugnat ner sig en smula och det har byggts upp en ekonomiskt stabil grund skall det bli andra bullar här i stuga och källare!
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.Kommentar
-
Just Heckel är något jag alltid varit sugen på - fan, det måste liksom bli sådana.
Faktum är att Kardinaler är något som jag funderar på mer och mer. Kolglödstetror är ju så makalöst fina när man får till rejäla stim och när de färgar ut ordentligt - men till Heckel och ett i övrigt dunkelt kar med fint djup och höjd skulle nog några hundra Kardinaler sitta som en smäck.
Bara idéer och funderingar än så länge.
Min projekttråd: https://www.zoopet.com/forum/forum/-...rikansk-biotopKommentar
-
Kommentar