Ursprungligen postat av Mats Bryzell
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Kollapsa
No announcement yet.
Akvariestugan
Kollapsa
X
-
Ursprungligen postat av woodlund Visa inläggMan önskar bara att man hade varit med på hälften av dessa resor , snacka om bra träning för magmusklerna
Kommentera
-
Ursprungligen postat av woodlund Visa inläggSkulle jag hänga med är risken att det skulle bli jäjkligt dyrt ......
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Mats Bryzell Visa inläggHaka på akvarieresa till Tyskland vid tillfälle - då flabbas det rejält kan jag lova!/Anders
Medlem i NCS - givetvis!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ansjo Visa inläggDet skriver jag under på. Nackdelen är att jag ofta sitter bakom ratten, och kan få svårt att ha koll på trafiken när man sitter dubbelvikt med magkramp..
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Mats Bryzell Visa inläggSpara redan nu! Det skall gå stålar i Tyskland.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av woodlund Visa inläggHaha ja jag önskar att det gick att spara för en Tysklands resa men det går inte ännu då det är ett bröllop och köksrenovering högst på pengalistan för tillfället?
/Anders
Medlem i NCS - givetvis!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av woodlund Visa inläggNja det är nog bådas om jag ska vara ärlig , men om diskusparen i akvarierummet börjar producera bra kan det j komma in lite pengar på annat håll
Kommentera
-
Ursprungligen postat av woodlund Visa inläggDe 12 jag har på G för tillfället skulle inte ens täcka ena hörnet på ditt blivande akvarium haha
Kommentera
-
Ursprungligen postat av woodlund Visa inläggDå är det bäst att jag ser till att de som kläcktes idag växer bra då , runt 30 nya sprattlare av super red melon paret
Kommentera
Kommentera