Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
-
-
Haha.. Jag gillar när man ställer till det såpass att tillsägelsen man får gäller landet som helhet.. "Ta det lugnt nästa gång du är i"..
Du är en jävla chef mats! Toppen stuff!Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..
Normaliseringsprocessen..
(Kommunicerar enbart i tankevurpor)Kommentar
-
-
Som jag såg ut skulle dom nog ha velat gett mig inreseförbud till Danmark på livstid... Men jag har snikit mig in där ett par gånger på senare tid, trots allt.Kommentar
-
Kommentar
-
Lugna ner er i bussen! Det är inte för sent.. Som jag förstått det på snacket i tråden är ju mats dam en medarbetare och inte en motarbetare.. Om jag ska till mats och stirra in i burken kommer jag all jävla in, då snackar vi inte 4 "uppfriskande drycker" i bagaget utan med baktanken att bli utkastad eller somna på soffan..
Att jag tar fru mats namn in vain beror på att jag inte tror att hon kommer att stå och titta surt utan förhoppningsvis förstå att en kväll med mats och hans jätteburk och jätteberättelser är en filosofisk resa som måste göras..Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..
Normaliseringsprocessen..
(Kommunicerar enbart i tankevurpor)Kommentar
-
-
Lugna ner er i bussen! Det är inte för sent.. Som jag förstått det på snacket i tråden är ju mats dam en medarbetare och inte en motarbetare.. Om jag ska till mats och stirra in i burken kommer jag all jävla in, då snackar vi inte 4 "uppfriskande drycker" i bagaget utan med baktanken att bli utkastad eller somna på soffan..
Att jag tar fru mats namn in vain beror på att jag inte tror att hon kommer att stå och titta surt utan förhoppningsvis förstå att en kväll med mats och hans jätteburk och jätteberättelser är en filosofisk resa som måste göras..Kommentar
Kommentar