Announcement

Collapse
No announcement yet.

Akvariestugan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Helene&Andreas View Post
    Va fan... Bilden från Ljungby känns väldigt bekant... Tror bestämt jag var där.. Tänk om man vetat om Bryzell då!

Fantastisk story som vanligt! Episk igen! Hahaha
    Aha, då har du förmodligen sett Bollen Bryzell livs levande. Ja, vi brukade fösa på rätt stöddigt med E-Type!

Comment

Originally posted by PiaJo View Post
      Hahhhaaaaa, denna var ju helt underbar!! kan se lille-Mats ( ) rullandes som en boll... hahhahaa

Comment

Originally posted by Mats Bryzell View Post
        Aha, då har du förmodligen sett Bollen Bryzell livs levande. Ja, vi brukade fösa på rätt stöddigt med E-Type!
        Hahaha! Jaaa och tänk om man vetat det man vet om Bryzell idag redan då...

Comment

Hahaha! Jaaa och tänk om man vetat det man vet om Bryzell idag redan då...
          Vi kunde gaggat akvarium backstage!

Comment

Hahaha! Ja det hade varit något... Och en bärs kanske...

Comment

Hahaha! Ja det hade varit något... Och en bärs kanske...
              Vi hade såklart delat en back!

Comment

Hahaha såklart!

Comment

Hahaha såklart!
                  You bet your sweet ass!

Comment

Haha.. Jag gillar när man ställer till det såpass att tillsägelsen man får gäller landet som helhet.. "Ta det lugnt nästa gång du är i"..

Du är en jävla chef mats! Toppen stuff!
                    Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..

Normaliseringsprocessen..
                    (Kommunicerar enbart i tankevurpor)

Comment

Blev riktigt sjuk upplevelse det här... Kommer ihåg det som om det vore igår...

Comment

Originally posted by ettfettbranamn View Post
                        Haha.. Jag gillar när man ställer till det såpass att tillsägelsen man får gäller landet som helhet.. "Ta det lugnt nästa gång du är i"..

Du är en jävla chef mats! Toppen stuff!
                        Som jag såg ut skulle dom nog ha velat gett mig inreseförbud till Danmark på livstid... Men jag har snikit mig in där ett par gånger på senare tid, trots allt.

Comment

Blev riktigt sjuk upplevelse det här... Kommer ihåg det som om det vore igår...
                          Jag visste det, du var med i Danmark!

Comment

Lugna ner er i bussen! Det är inte för sent.. Som jag förstått det på snacket i tråden är ju mats dam en medarbetare och inte en motarbetare.. Om jag ska till mats och stirra in i burken kommer jag all jävla in, då snackar vi inte 4 "uppfriskande drycker" i bagaget utan med baktanken att bli utkastad eller somna på soffan..

Att jag tar fru mats namn in vain beror på att jag inte tror att hon kommer att stå och titta surt utan förhoppningsvis förstå att en kväll med mats och hans jätteburk och jätteberättelser är en filosofisk resa som måste göras..
                            Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..

Normaliseringsprocessen..
                            (Kommunicerar enbart i tankevurpor)

Comment

Japp!

Comment

Originally posted by ettfettbranamn View Post
                                Lugna ner er i bussen! Det är inte för sent.. Som jag förstått det på snacket i tråden är ju mats dam en medarbetare och inte en motarbetare.. Om jag ska till mats och stirra in i burken kommer jag all jävla in, då snackar vi inte 4 "uppfriskande drycker" i bagaget utan med baktanken att bli utkastad eller somna på soffan..

Att jag tar fru mats namn in vain beror på att jag inte tror att hon kommer att stå och titta surt utan förhoppningsvis förstå att en kväll med mats och hans jätteburk och jätteberättelser är en filosofisk resa som måste göras..
                                +1 på den!!

Comment

Working...
                                X