Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Fasiken vad coolt om det blir så att du Mats får din diskusgrupp från WoodlundKommentar
-
Kommentar
-
Juwel Vision 450 med Malawi och malar. Juwel Rio 400 med malar, Praktbotia, Röd Fantomtetra, Kilfläck Rasbora, Kardinaltetra, Svart Neontetra och Siameser. Juwel Rio 240 Växtkar med räkor, Siameser och malar. Juwel Lido 120 med Guldbarb och malar. Ställning med 6 st 30 l räkkar och 3 st 40 l odlingskar.Kommentar
-
Kommentar
-
Och en rocka från mig sen.. ^^Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..
Normaliseringsprocessen..
(Kommunicerar enbart i tankevurpor)Kommentar
-
Jag skulle inte banga för en rocka, men frågan är hur mycket sandspejs det skulle bli för den att gona sig på, med tanke på hur jag kommer att inreda..?
Allvarligt talat, finns det mindre rockor - eller rättare formulerat; hur stor, eller liten, blir den minsta akvarierockan man kan ha?
Kan ju vara kul att veta, liksom!
Kommentar
-
Det finns dem som stannar på 30cm..Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..
-
Kommentar
-
Hanarna blir ofta ännu lite mindre.. Mina pearls är ju också extremt små.. Om de håller sig i den här storleken tror jag nästan att de skulle klara sig i din bytta även med inredning..Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..
-
Kommentar
Kommentar