Meddelande
Kollaps
Inget tillkännagivande ännu.
Akvariestugan
Kollaps
X
-
Kolla in den här sköna slingerlianen som jag köpte i Tyskland istället!
När jag rensade bort en massa Windeløv tidigare idag så fick jag en idé om att peta in hela 112:ans samlade växtlighet i denna lian - bara att sätta sig och göra pilljobbet när det blir dags.
I lianen finns ju hur mycket plats som helst att montera "java" - tror det kan bli rätt fränt!
Kommentar
-
Kommentar
-
Näää, somna inte!
Kolla in den här sköna slingerlianen som jag köpte i Tyskland istället!
När jag rensade bort en massa Windeløv tidigare idag så fick jag en idé om att peta in hela 112:ans samlade växtlighet i denna lian - bara att sätta sig och göra pilljobbet när det blir dags.
I lianen finns ju hur mycket plats som helst att montera "java" - tror det kan bli rätt fränt!
Härligt att få spendera lite tid på sköna Zoopet med er alla. Här sker verkligen det mesta med stor respekt och ödmjukhet. Blev riktigt irriterad på en av FB grupperna igår över hur en del agerar och Tommy lider tyvärr av en lite åkomma, han kan inte vara tyst när folk agerar respektlöst. Så det blev några inlägg igår som nog retade upp en och annan.
Under hela tiden jag varit medlem på Zoopet så har jag aldrig stött på den typen av agerande som tog typ en vecka att hamna i på FB.
STOR eloge till er alla, ni bemöter verkligen varenda kotte, oavsett kunskap, med den största respekt och hela tiden med viljan att hjälpa.Proud member of Aquascapers of SwedenKommentar
-
Ska jag gissa vilt var väl inlägget skrivet av den nya 'kränkta' generationen. De skriver inte ett inlägg/fråga för att få veta hur det kan fungera bra tex, utan för att få bekräftelse... Finns ingenting att göra utom att skriva svaret på deras fråga och låta de bli KRÄNKTA för att någon svarar annorlunda än vad de ville.
Hoppas det blir lite mer "Same old Story" eller andra sköna anekdoter. Med ett glas rött i glaset kanske skrivarsinnet rinner iväg ;-)
Det är inget att göra åt nu, utan man får hoppas att TS kommer tillbaka till forumet i ett senare skede!Kommentar
-
Att tråden raderades (det är det du menar, va?) berodde nog mer på att det blev lite overload av bilder och filmer, och jag "tog över", vilket i just detta fall inte blev så lyckat...
Det är inget att göra åt nu, utan man får hoppas att TS kommer tillbaka till forumet i ett senare skede!....fråga en sak och när folk engagerar sig blir man sur och tar bort hela tråden. Vuxen människa...?
/Anders
Medlem i NCS - givetvis!Kommentar
-
Häftigt, terapiarbete modell XXXL.
Härligt att få spendera lite tid på sköna Zoopet med er alla. Här sker verkligen det mesta med stor respekt och ödmjukhet. Blev riktigt irriterad på en av FB grupperna igår över hur en del agerar och Tommy lider tyvärr av en lite åkomma, han kan inte vara tyst när folk agerar respektlöst. Så det blev några inlägg igår som nog retade upp en och annan.
Under hela tiden jag varit medlem på Zoopet så har jag aldrig stött på den typen av agerande som tog typ en vecka att hamna i på FB.
STOR eloge till er alla, ni bemöter verkligen varenda kotte, oavsett kunskap, med den största respekt och hela tiden med viljan att hjälpa.
Forumet här är ju vida överlägset FuckBucket - på alla sätt!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentar
-
Att tråden raderades (det är det du menar, va?) berodde nog mer på att det blev lite overload av bilder och filmer, och jag "tog över", vilket i just detta fall inte blev så lyckat...
Det är inget att göra åt nu, utan man får hoppas att TS kommer tillbaka till forumet i ett senare skede!Kommentar
-
Ja, där dog det lite för mig faktiskt. Hon är toppen på alla vis, men har (eller hade) ett alldeles förfärligt vibrato... Men faktum är att hon har jobbat bort det värsta snabbvibratot, och det lät riktigt hyfsat nu ikväll trots allt. Programmet, i sig, är ju oslagbart!
Kommentar
Kommentar