Hannescs 408L Orinoco-tema
Kollaps
X
-
-
a fan ingen dum ide asså. nån tanke på vart man kan få tag på deT?Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
jodå, det finns 7-8000 kvadratmeter liggandes här.
men......
kollade med produktägaren, inte fasen är den i Polyester, utan i Polyamid.
vilket egentligen bara är en annan sorts plast. helt vattenbeständig är den, så själva
nätet hade varit OK i karet.
men men men....
den är naturligtvis behandlad med ett trpkigt lösningsmedel som är klockrent när vi skall
rådda runt med skiten i våpr produktion, men inte så bra i kar kanske, jag kollade med
kemikalieanvarig, och h*n sa att aldrig i livet, lösningsmedlet löser sig i vatten över tid,
och det är klassat som hälsovådligt för människor......
sorry....
.Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:Kommentar
-
ah. aja men tack skaruha ändå kensa.Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
frågan är om man ska köpa ett par påsar nötter o sen kasta nötterna o använda nätet.
Projekt:
Kommentar
-
Har inte du en tjej som har en tvättpåse till sina BHar? bara sno den ju, rymmer lätt 5-10liter.
eller så köper du en i valfri klädaffär skulle jag gissa?
Kommentar
-
jag har kollat på sånna tvättpåsar. det är för finmaskigt. vill inte att påsen ska kunna klogga igen. men sånt nät som är runt nötterna på bilden är precis sånt jag vill ha. tunn tråd men ganska stora maskorProjekt:
Kommentar
-
-
du skulle ju kunna köpa någrapåsar clementiner eller avocado? dom påsarna är ju ganska stora och har stora maskor.Kommentar
-
ja precis freddi. det är precis sånt jag tänkt. tänkte om det fanns sånt nät att köpa så jag slipper massa avocado o clementiner hemmaProjekt:
Kommentar
-
bara köpa en påse chips så kan du göra guacamole av all avokado. Då har du nått att äta när du sitter och myser framför karenKommentar
-
kan inte sambon din virka ?
bara att köpa lite polysetergarn i närmaste garnaffär och parkera henne i soffan medans du karvar frigo.
(en j-a tur att min fruga inte läser detta....då hade jag sovit i uterummet nästa vinter......)
.Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:Kommentar
-
nope. she can not..annars hade det varit ett reellt alternativ.
fast man kanske ska gräva lite i hennes lådor i sovrummet. hon kanske har några fisknäts-stayups som jag inte sett än :PProjekt:
Kommentar
-
Har ingen tipsat om det här?http://www.dammbutiken.se/index.php?...roducts_id=902
Skall du sedan fixa kuber så är det här ofta bra grejor.
You cant see the future if you don't know the history.
"Bättre lite skit i hörnen än ett rent helve"
Riktigt namn: Bo Torgny Persson. Kallas även BosseKommentar
-
Kommentar