jodå, det finns 7-8000 kvadratmeter liggandes här.
men......
kollade med produktägaren, inte fasen är den i Polyester, utan i Polyamid.
vilket egentligen bara är en annan sorts plast. helt vattenbeständig är den, så själva
nätet hade varit OK i karet.
men men men....
den är naturligtvis behandlad med ett trpkigt lösningsmedel som är klockrent när vi skall
rådda runt med skiten i våpr produktion, men inte så bra i kar kanske, jag kollade med
kemikalieanvarig, och h*n sa att aldrig i livet, lösningsmedlet löser sig i vatten över tid,
och det är klassat som hälsovådligt för människor......
sorry....
.
Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:
Har inte du en tjej som har en tvättpåse till sina BHar? bara sno den ju, rymmer lätt 5-10liter.
eller så köper du en i valfri klädaffär skulle jag gissa?
jag har kollat på sånna tvättpåsar. det är för finmaskigt. vill inte att påsen ska kunna klogga igen. men sånt nät som är runt nötterna på bilden är precis sånt jag vill ha. tunn tråd men ganska stora maskor
a fan ingen dum ide asså. nån tanke på vart man kan få tag på deT?
menar du håvarna? jula, clas ohlsson, biltema, coop forum kanske, typ alla fiskebutiker. bara å välja
billigast är nog biltema eller jula skulle ja tro. kanske att ÖoB också har.
bara att köpa lite polysetergarn i närmaste garnaffär och parkera henne i soffan medans du karvar frigo.
(en j-a tur att min fruga inte läser detta....då hade jag sovit i uterummet nästa vinter......)
.
Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:
Produkter till din trädgårdsdamm som Filter, pumpar, doppvärmare UVC-enheter slangar kopplingar belysning.
You cant see the future if you don't know the history.
"Bättre lite skit i hörnen än ett rent helve"
Riktigt namn: Bo Torgny Persson. Kallas även Bosse
Halloj Hannes jag har som vanligt det du söker ser ut i stort sett som det Bosse rekomenderar.. bild kommer här.. maskorna är strax över 4mm men kom ihåg det är asadyrt här...
Comment