men du. flytväxterna? vad är det för några? o vad har du mer? jag får la rensa från andmat kanske:P
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hannescs 408L Orinoco-tema
Collapse
X
-
Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
-
vill du skicka lite sånt om du har över?Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Comment
-
gonzoulrik gav mig en tanke som fastnade. att inte köra raster utan att köra med ett nät istället som man liksom bäddar in o husfixen så syns det inte lika mycket som ett raster.
o då tänkte jag på grillnät. asså sånt man har på grillen. rätt bra storlek på maskorna näligen. eller vad tror ni? kan det vara giftigt? det är ju såndär "non-stick" belägning på det.Projekt:
Comment
-
Originally posted by hannesc View Postgonzoulrik gav mig en tanke som fastnade. att inte köra raster utan att köra med ett nät istället som man liksom bäddar in o husfixen så syns det inte lika mycket som ett raster.
o då tänkte jag på grillnät. asså sånt man har på grillen. rätt bra storlek på maskorna näligen. eller vad tror ni? kan det vara giftigt? det är ju såndär "non-stick" belägning på det.
nu finns det en tråd om kubendu fick skulden för det lite hehe
Comment
-
Ja men om man silikonbröst fast det i sen Husfix på det. Booorde sitta.
Haha a såg det nu :-) bra där ulrik. *klapp på huvet*
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2Projekt:
Comment
-
..... Jävla Autocorrectfail...
Comment
-
Originally posted by hannesc View Post..... Jävla Autocorrectfail...
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Comment
-
Originally posted by hannesc View PostJa men om man silikonbröst fast det i sen Husfix på det. Booorde sitta.
Comment
-
Originally posted by hannesc View PostJa men om man silikonbröst fast det i sen Husfix på det. Booorde sitta.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2Originally posted by hannesc View Post..... Jävla Autocorrectfail...
skriv "haha" i en iPhone så ändrar den till "hagamannen". ännu ett skäl till att inte ha iPhone
Comment
-
Har ju inte iPhone utan en Android med swiftkeys. Underbar app men ibland blire lite fel. :-P
Iphone skulle jag aldrig kunna ha. Alldeles för begränsad.
Comment
-
Originally posted by hannesc View PostHar ju inte iPhone utan en Android med swiftkeys. Underbar app men ibland blire lite fel. :-P
Iphone skulle jag aldrig kunna ha. Alldeles för begränsad.
Comment
-
Aaha... Det syns ja :-P stupid me.
Men ja det var en rätt go fail :-P haha (hagamannen)
Comment
-
Projekt:
Comment
Comment