er och slöläser forumet o ch som vanligt hamnar jag här för att se om racerbanan blir färdig någon gång.
Nu tycks det i alla fall ha kommit till bakgrund! Inte illa pinkat.
hannes, kan du kanske testa en sak. Hur fungerar det om du blandar upp lite silicon med pigment?
Om det funkar kan det vara ett alternativ till husfix. Detta borde funka att kleta på frigoliten och sedan slipper man ph problemet i sura/neutrala burkar.
You cant see the future if you don't know the history.
"Bättre lite skit i hörnen än ett rent helve"
Riktigt namn: Bo Torgny Persson. Kallas även Bosse
Uppe sent här i sverige :-P ja det är en spännande idé!
Men har ju testat lite Husfix på en spillbit och eftersom man blandar ut den rätt tunn så släpper den lätt. Så jag kommer läcka den här jag nu beslutat.
Men man kanske leka lite med färgat silikon med.
Imorgon söndag är det dags att få till slutgiltig form på allt tänkte jag
Uppe sent här i sverige :-P ja det är en spännande idé!
Men har ju testat lite Husfix på en spillbit och eftersom man blandar ut den rätt tunn så släpper den lätt. Så jag kommer läcka den här jag nu beslutat.
Men man kanske leka lite med färgat silikon med.
Imorgon söndag är det dags att få till slutgiltig form på allt tänkte jag
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Ja nu börjar det ju dra mot söndagsmorgon för dig. Här börjar det just bli drägligt efter att solen gåt ned.
Det vore faktiskt fräckt om det funkade med silicon. Kan du testa på en stuvbit?
You cant see the future if you don't know the history.
"Bättre lite skit i hörnen än ett rent helve"
Riktigt namn: Bo Torgny Persson. Kallas även Bosse
Men idag har jag gjort lite till. Modulerna är färdiga. Ska bara göra hål till rasterna. O sen har jag kapat till bakgrunden så den inte är helt rak längst upp. Ska bara göra lock till modulerna nu med.
jaa man får la va lite händig liksom. du bygger la ditt själv? iaf bänken?
Joo bänken och lysrampen tänkte jag bygga själv men bakgrunder kommer jag nog inte ge mig på. Känner inte att jag har känsla för färgsättning osv sen så det lämnar jag till proffsen
Kommentar