Vet du vad jag hade övervägt om jag var du!
Jag hade tagit en plastburk och klippt till den så att den blir som en ram. Så klipper man en typ 5 cm tjock skiva av vanlig filtermatta som man sätter i ramen. Så denna filterskiva blir förfilter och kan sitta bakom rasterna, man bygger en skåra på nåt sätt. Blir enkel att ta ur och rengöra tänker jag.
Jag hade tagit en plastburk och klippt till den så att den blir som en ram. Så klipper man en typ 5 cm tjock skiva av vanlig filtermatta som man sätter i ramen. Så denna filterskiva blir förfilter och kan sitta bakom rasterna, man bygger en skåra på nåt sätt. Blir enkel att ta ur och rengöra tänker jag.
Lät som en grymt smart idé, gör som han säger nu bygger bob... jag menar hannesc
Ingen dum idé alls. :-) ska titta på det där. Tanken har alltid varit att ha en filtermattaskiva först som förfilter men det där med ram var ingen dum idé alls!
Ursprungligen postat av AffeAlien
Lät som en grymt smart idé, gör som han säger nu bygger bob... jag menar hannesc
ne det är Orca. ska kolla datumet. men det är lugnt. kommer inte använda det till att fästa bakgrunden eller så, utan bara i springorna där bakgrunden är kapad.
jag va nere och gömde undan en Vf rot i förgår till framtida objekt nästan 2,2m lång den ligger under vattnet nu och gosar till sej (väl gömd så det är inte någon ide för dej att leta) hihi
Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:
Kommentar