Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hannescs 408L Orinoco-tema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Film stimmar ju för att dom är livrädda. Dom är ju livrädda för att dom inte har sett hotet än. För inte kan dom väl tänka sig att ett så stort snyggt akvarium bara kan bebos av dom

Å folk påstår att fiskar inte har slutledningsförmåga och kan genomföra en riskanalys.
    //Kristian
    Följ mitt 1440l SA projekt på
    http://www.zoopet.com/forum/showthre...=152415&page=2

Comment

Originally posted by KristianE View Post
      Film stimmar ju för att dom är livrädda. Dom är ju livrädda för att dom inte har sett hotet än. För inte kan dom väl tänka sig att ett så stort snyggt akvarium bara kan bebos av dom

Å folk påstår att fiskar inte har slutledningsförmåga och kan genomföra en riskanalys.
      Hahaha!

Skickat från min D6503 via Tapatalk

Comment

Här går det långsamt framåt. Man ska inte stressa. Gillar att känna in vad för fiskar jag vill ha. Så idag blev det 4 st vildfångade Dicrosuss filamentosus

Dicrosuss filamentosus VF i 408an: https://youtu.be/EMIQeo5BgjI

Comment

Snyggt. Alltid avgudat detta karet, och den vita hunden som vaktar det.
          350L Diskus

Comment

Originally posted by Einarsson View Post
            Snyggt. Alltid avgudat detta karet, och den vita hunden som vaktar det.
            Haha. Du menar Jappi? Vår japanska spets? Eller menar du en fetblek smålänning som heter Hannes? :-P

Comment

Originally posted by hannesc View Post
              Haha. Du menar Jappi? Vår japanska spets? Eller menar du en fetblek smålänning som heter Hannes? :-P

Du får tolka det som du vill men jag kan väl erkänna att jag syftade till jappspetsen.
              350L Diskus

Comment

Originally posted by Einarsson View Post
                Du får tolka det som du vill men jag kan väl erkänna att jag syftade till jappspetsen.
                Hehe. Anade det. Har du en själv?

Comment

Originally posted by hannesc View Post
                  Hehe. Anade det. Har du en själv?

Nae men förhoppningen är att skaffa i framtiden när man bor lite lämpligare.
                  350L Diskus

Comment

Working...
                  X