Hannescs 408L Orinoco-tema
Kollaps
X
-
-
-
-
Snyggt. Alltid avgudat detta karet, och den vita hunden som vaktar det.Lämna en kommentar:
-
Här går det långsamt framåt. Man ska inte stressa. Gillar att känna in vad för fiskar jag vill ha. Så idag blev det 4 st vildfångade Dicrosuss filamentosus
Dicrosuss filamentosus VF i 408an: https://youtu.be/EMIQeo5BgjI
Skickat från min D6503 via TapatalkLämna en kommentar:
-
Film stimmar ju för att dom är livrädda. Dom är ju livrädda för att dom inte har sett hotet än. För inte kan dom väl tänka sig att ett så stort snyggt akvarium bara kan bebos av dom
Å folk påstår att fiskar inte har slutledningsförmåga och kan genomföra en riskanalys.
Skickat från min D6503 via TapatalkLämna en kommentar:
-
Film stimmar ju för att dom är livrädda. Dom är ju livrädda för att dom inte har sett hotet än. För inte kan dom väl tänka sig att ett så stort snyggt akvarium bara kan bebos av dom
Å folk påstår att fiskar inte har slutledningsförmåga och kan genomföra en riskanalys.Lämna en kommentar:
-
-
Härlig film på ett snyggt akvarium.
Citrontetra är en favorit hos mig. Hade själv ett litet stim i en kub på ca 150l för ett par år sen tillsammans med skalarer och fjärliar. De stimmade till och med ganska bra i det lilla akvariet.
Men det blir ju en helt annan grej i ditt långa akvariumLämna en kommentar:
-
Härlig film på ett snyggt akvarium.
Citrontetra är en favorit hos mig. Hade själv ett litet stim i en kub på ca 150l för ett par år sen tillsammans med skalarer och fjärliar. De stimmade till och med ganska bra i det lilla akvariet.
Men det blir ju en helt annan grej i ditt långa akvariumLämna en kommentar:
-
tack alla för komplimangerna
ja det är kul att det är igång igen. men det tar lite tid nu för att få ihop den fisk jag vill ha i.
Men bjuder på en videosnutt till på lite stimmande citrontetror
Lämna en kommentar:
-
Dags för omstart! har ju haft problem med sjukdomar och fiskdöd sen förra sommaren. Så nu har karet stått tomt i 4 månader ( om inte mer.)
Så här kommer en Johnny Fredriksson (Bluewing) inspirerad presentationsvideo!
https://www.youtube.com/watch?v=295JMi_mOPILämna en kommentar:
Lämna en kommentar: