Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hannescs 408L Orinoco-tema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Precis, fiskarna här hemma missar aldrig när någon av deras människor rör på sig där ute i luften (konstiga djur som bor i något så exotiskt som luft, blir dom inte uttorkade?).
    Jag har fast matningsplats som jag normalt inte går till annars än när jag matar = alla kommer när det är dax och är på plats innan maten bryter vattenytan.
    //Kristian
    Följ mitt 1440l SA projekt på
    http://www.zoopet.com/forum/showthre...=152415&page=2

Comment

samma här typ. dock är de på plats vart jag än står. :P

Comment

Originally posted by hannesc View Post
        jaa men det missar ingen fisk. de följer ju mig längs rutan när jag går förbi. gör inte dina fiskar det? :P
        Jo, de kommer med sån fart att de krockar i framrutan. Puckade som de är. ;D
        350L Diskus

Comment

halloj fasen va längesedan jag hängde här på zoopet nu... ser bra ut Hannes
          Ha De gött Mvh/ Ulrik http://www.familjensnygg.se/

Comment

bild
            Attached Files

Comment

Du har inte ett rum över man kan flytta in i?

Du har verkligen lyckats med detta. Inredning och allt, otroligt snyggt är det. Stenhögarna etc.
              350L Diskus

Comment

nope. sonen flyttar snart in i det rum jag har över

tack så mycket

Comment

Hoppas grabben får några kar och fiskar att mysa med också?
                  350L Diskus

Comment

det är väl tanken.

bara det att sambon vill att det isåfall ska vara färgglatt o lek fullt. mao plastsaker o färgat grus etc etc.

det vill inte jag...alls.

Comment

Haha kan se ditt ansiktsutryck framför mig litegrann vid framförandet av ett sådant förslag. Du ser det mer som en skam för hobbyn mer än något fint och roligt. Lite som att be da vinci måla en streckgubbe. ;-)
                      350L Diskus

Comment

Originally posted by hannesc View Post
                        det är väl tanken.

bara det att sambon vill att det isåfall ska vara färgglatt o lek fullt. mao plastsaker o färgat grus etc etc.

det vill inte jag...alls.

Ibland får man väl kompromissa här i livet. Du får se det som en utmaning.
                        /Helena,
                        Zoopets norska inslag. Har en salig blandning av stort och smått, vått och torrt.

Comment

Fick min dotter välja skulle ju allt från grus till fiskar till lyrsrörsarmatur vara rosa och gärna med Hello Kitty tema.
                          /Helena,
                          Zoopets norska inslag. Har en salig blandning av stort och smått, vått och torrt.

Comment

aldrig när det kommer till akvarium. jag är allergisk mot plastsaker, luftpumpar och bubblor "för det är fint" plancher över lag samt färgat grus o prydnadsstenar

så nej. då får han inget kar isåfall

ska man ha med barn i akvarie"jobbet" så ska man redan i förväg titta ut vad skulle passat i karet o sen säga att "de här får ni välja mellan"
                            så slipper de välja en paronhaj till 54L o blir förkorssade om den inte får följa med hem

Comment

Originally posted by HWH View Post
                              Fick min dotter välja skulle ju allt från grus till fiskar till lyrsrörsarmatur vara rosa och gärna med Hello Kitty tema.
                              låter som min sambo mer eller mindre :P

Comment

Du Hannes Det är likadant här allt rosa och helst med hellokitty om dotter får välja ja faktiskt även frugan då är det lite mindre hellokitty och lite mer rosa )
                                Ha De gött Mvh/ Ulrik http://www.familjensnygg.se/

Comment

Working...
                                X