Hannescs 408L Orinoco-tema
Kollaps
X
-
Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
-
-
-
Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
Hannescs 408L Orinoco-tema
Det är inte ofta att man nästan håller andan när man ser en film på ett akvarium. Så vackert så man blir rörd. Det märks att ägaren är omsorgsfull och ömsint om både kar fiskar och film. Börjar fundera på filmer som denna vilken skillnad det blir i ett kar med spotar där man ser vilken dynamik det ger mellan ljus och mörker. Tänker stilla att varför sätter jag i lysrör i mina burkar? Tack Hannesc!!!Kommentar
-
tack för de fina orden! nu blir ju jag rörd här själv...Projekt:
Kommentar
-
-
tack ( sisådär ett halvår senare :P )Projekt:
Kommentar
-
-
hehe. ja jag ska typ nu göra det :PProjekt:
Kommentar
-
Detta karet är ett av de finaste någonsin. Det är 10/10. Tack vare smart belysning och kreativa dimensioner.Kommentar
-
tack så mycket einar
tja det tuffar på karet. haft lite sjukdomsproblem efter att mer eller mindre neglegerat karen under semestern. hål i huvvet kom som ett brev på posten.
men har medicinerat nu o det verkar vara borta det mesta. kanske blir nån dos till.
iaf. ajg har byggt en egen egg tumbler ( mest för att jag fick för mig att göra det. ni känner ju mig) av en nappflaska, petflaska o sambons stay ups.
testkör den nu med Steindachneri-äggverkar funka kanon (kan inte lägga in bilder längre då jag inte är guldis just nu)
Projekt:
Kommentar
Kommentar