Hannescs 408L Orinoco-tema
Kollaps
X
-
-
Sv: Hannescs 408L Orinoco-tema
Jo jag har ju längden till min fördel. Men ändå.
45 tetror
10 satanoperca leucosticta
7 orange head Tapajo
2 hexmalar
2 L134
16 Sterbai
Det är 37 fiskar utan tetror från inräknat. Men som sagt. Längden gör rätt mycket.
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
Mitt 310:
3 feta scalarer, 4 multispinosor, 4 sajica, 16 corydoras, 7 134, 2 103, 18 rödmunnar, 20 sorgmantel..
Nu blir det ju en ändring här så fort jag får igång kuben men det funkar som nödlösning.
Jag måste komma ner och se det där karet snart!!Kommentar
-
Sv: Hannescs 408L Orinoco-tema
Bara komma. Ring först bara så jag hinner ta mig ett par byxor
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
Mathias nu lyssnar du på mej för nu är det allvar vi pratar jag tingar första kullen du fårHa De gött Mvh/ Ulrik http://www.familjensnygg.se/Kommentar
-
Projekt:
Kommentar
-
-
haha ja det är ett mycket mycket gammalt namn på internet som hängt med. går ju inte ändra username på YT så det får varaProjekt:
Kommentar
-
-
akvariet ser bra ut hörrö hur går det med dom nya invånarna??Ha De gött Mvh/ Ulrik http://www.familjensnygg.se/Kommentar
-
Projekt:
Kommentar
-
hur går det för blommorna ??Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:Kommentar
-
blommorna mår perfekt! ska ta lite bilder sen till di ken.Projekt:
Kommentar
-
behövs inte, nöjd med att dom överlevde transporten till norrland.....
.Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:Kommentar
Kommentar