Hannescs 408L Orinoco-tema
Kollaps
X
-
Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
Ibland är jag :Ibland är jag:
Men oftast är jag:
-
får köra gran på lörda kväll då. PAAAAARTEEEEJ!!Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
Ibland är jag :Ibland är jag:
Men oftast är jag:
Kommentar
-
Senast redigerad av hannesc; 27 April 2012, 10:40.Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
Kommentar
-
ser att du skippade iden med närt eller ska du sätta nätet över dom runda hålen, jag har svart plastnät kvar här sedan jag gjorde avdelningen till frugans kar..Kommentar
-
jag kommer köra med nät. men borrade med sockelborr för att det skulle bli jämnstora hål. köpte nätet på nätet ( mahaha!) samt en strömbrytare för sammanlagt 9 spänn
clasohlson har fri frakt o 20% rabatt i deras nätshop. o sen hade jag en rabattkod på 50 spänn. dock gick det inte att få nått helt gratis. var tvungen att dra minst 1 kr på kontot. så det fick bli nät o strömbrytare. i butik skulle det kosta typ 75 kr. nu. 9. bra deal
men tack ändå. kan va bra o veta om jag inte är nöjd med maskornar på nätet.Projekt:
Kommentar
-
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Fisknörd som hittat tillbakaKommentar
-
okaj. mina är så tunna så jag kommer nog bara köra lack på dom. husfixen kommer aaaaldrig fastna på det.Projekt:
Kommentar
-
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Fisknörd som hittat tillbakaKommentar
-
180l Sällskap:
http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
60l Asien:
http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663Kommentar
-
Projekt:
Kommentar
-
Det som kommer synas minst.
Svårt att säga när de inte är på platsKommentar
-
Det är mest mask-storlek jag tänker på. Lätt att kloggar igen vs för lätt att yngel etc kommer igenom
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2Projekt:
Kommentar
-
Ta det som syns minst kläggar det igen är det busenkelt att ta bort..Kommentar
Kommentar