Hannescs 408L Orinoco-tema
Kollaps
X
-
-
oj va massa OT de blev, sorry hannes
nu missa ja i all text här, har de hänt nå mera me karet?MrH ---> 175L SA kubKommentar
-
haha lugnt till tusen. vi "umgås" ju :P haha
ne det har inte hänt så mycket. lite mycket annat denna veckan. håller på att flytta tösens grejjer. jaaa...hon flyttar in. o då kanske ni tänker; "nuudu hannes...nu äre kört. nu blire inga mer kar..ojoj..."
men. jag har börjat få in henne på den gyllene akvaristikens bana hon vill visserligen inte ens nudda akvarievatten, MEN hån har börjat uppskatta det fina med det. jag visade henne denna video för tre dagar sen. o hon har typ inte tänkt på nått annat sen dess. hahah!!
Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
*biter mig allt va ja kan i läppen för att inte klämma någon olämplig kommentar om det kommande samboboendet"MrH ---> 175L SA kubKommentar
-
de där är för övrigt en grym layout på akvarium men skulle den funka rent praktiskt?
kan tänka mig en massa algskrapning osv..MrH ---> 175L SA kubKommentar
-
klart den funkar. inte värre än ett malawiProjekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
-
jag vet inte om jag blivit så akvariesugen att skaffa akvarium om jag sett den filmen,Snäckor snäckor snäckor www.familjensnygg.seKommentar
-
ne men du har ju en jefla massa hemma. :PProjekt:
Kommentar
-
Rätt schyst att du för in henne på retarderade asiater när du väl öppnar dörrar åt henne :P (läs skitful guldfisk)
Kommentar
-
Haha ja jag håller med. Skitfula är dom. Men vi kollade lite akvarievideor och när jag visa henne denna så sken hon upp. Fast hon har pratat om ett kar med rosa sand o black Molly bara. Kan va snyggt men inget jag tänker stå bredvid o va stolt över :-P
Sent from my ST18i using TapatalkProjekt:
Kommentar
-
snart har hon dragit åt kopplet å de blire rosa sand i alla burkarna hemma där hehe.MrH ---> 175L SA kubKommentar
-
Så är det med tjejer. Så fort det är något som retar dem så är det fiskens fel
Jag vill se en projekt-tråd, det lovar jag.Kommentar
-
-
Projekt:
Kommentar
Kommentar