Akvariestugan
Kollaps
X
-
"You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleri -
-
ah.. du tänker så.. bygg helglas isf.. om du inte har en byggmästares själ i en liten burk någonstans på vinden blir det nog billigare att köpa polskt glas/hämta i tyskland än att leja ut det..Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..
Normaliseringsprocessen..
(Kommunicerar enbart i tankevurpor)Kommentar
-
Kommentar
-
Nja, det här kostar väldigt lite - jag lirar gitarr i den här killens band och han vill gärna att jag fortsätter.Kommentar
-
just fan.. gitarr-samlaren..
som sagt.. en byggmästares själ i en burk.. haha..Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..
-
Holy Hell - att inte det här Eheim 2252 är standard A1 i alla kar där det skall råda hela havet stormar är för mig en gåta. 1 200 liter i timmen och helt, så gott som, tyst. Jag får lägga örat mot glaset för att höra det. Sicket drag! Ja, det får suga ett tag nu, så det blir klart i vattnet.
Kommentar
-
Kommentar
-
fyfan.. tur att man inte är i behov av en gitarrist då.. men å andra sidan.. skulle ju vara förbannat roligt att ha dig springandes runt en hel dag och göra soundtracks åt en.. smyger runt till ljudet av mission impossible eller rosa pantern.. hmm..Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..
-
Mats, som sagt, från klarhet till klarhet! Jag tyckte jag hade mycket sten i mitt akvarium...
EKKommentar
-
"You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleriKommentar
-
Enormt härligt att höra! Jag kan ju inte ett smack om Malawi - men det är stenmiljöer även den sjön, så jag tror det ser hyfsat likadant ut. Visa gärna lite bilder senare när du dragit igång, alltid lika kul att se vad andra hittar på!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar