Här har man varit ute på sjön och dragit ett 150-tal makrillar så har tråden utökats väsentligt, men nu är jag med igen!
Akvariestugan
Kollaps
X
-
Ja, det är käcka mått på 540-baljorna - lättplacerade liksom.
Skissen på "storkaret" är i runda slängar 200x180x90 - vad blir det... 3 240 liter någonstans. Men vi får se var det landar. Träbygge.
Småfisk blir det garanterat!
Tänk om det fanns små sötvattensrockor som inte blev större än en snusdosa ändå...
Mm.. ställer ju upp ett 150x150x80 i lägenheten snart.. då ska jag också bli fyllfull.. lite nerver liksom..
Låter ju som väldigt bra mått.. jag byggde ett 204x124x65 i plyfa så det är bara att slänga iväg ett pm om det är något..Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..
Normaliseringsprocessen..
(Kommunicerar enbart i tankevurpor)Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Du har ju scobina och retics som håller sig i rätt bra storlek.. inga snusdosor dock..
Mm.. ställer ju upp ett 150x150x80 i lägenheten snart.. då ska jag också bli fyllfull.. lite nerver liksom..
Låter ju som väldigt bra mått.. jag byggde ett 204x124x65 i plyfa så det är bara att slänga iväg ett pm om det är något..
Toppen med PM:et där!
Kommentar
-
Du får nog plasta in ett cigg paket och lägg ner i karet så proportionerna blir de rätta även i framtiden
Tycker det ser väldigt lovande ut, jag ser förmodligen samma bild framför mig som du gör, med fiskar som kilar ut och in och kan skapa hur många revir som helst!
Enda problemet är väl frågan hur du ska kunna håva upp "överskottet" när det blir för många prinsessor än vad tronen kan hantera.Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
http://www.youtube.com/user/c90368
/MathsKommentar
-
Kommentar
-
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.Kommentar
-
Ja du, Inger - det säger jag också.
Under ifyllandet lät det; SPOCK från karet, men det var själva ställningen som klickade till... det var det verkligen... det var det... är jag helt säker på!
Om det nästan kom lite löksky i brallan när jag baxade sten, kan jag säga att det höll på att tränga fram en hel låda svensk oskalad lök när jag hörde det soundet...
Men, det verkar vara; So Far, So Good... nu...
Kommentar
-
@bryzell
inga problem, tänkte du köra glasfiber eller dammduk? (har byggt båda) bong har också erfarenhet men är inte här så mycket, jag ringde honom för hjälp och han är duktig som fan.. rekommenderar glasfiber och coat starkt.. dammduk var ingen höjdare att jobba med..Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..
Normaliseringsprocessen..
(Kommunicerar enbart i tankevurpor)Kommentar
-
"You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleriKommentar
-
hur många 1500-3000L fyller du i veckan? i mitt fall pratar vi apokalyptiska vattenskador, nu vet jag inte hur mats bor men jag evakuerar ett höghus om jag klantar mig.. :S
@bryzell
inga problem, tänkte du köra glasfiber eller dammduk? (har byggt båda) bong har också erfarenhet men är inte här så mycket, jag ringde honom för hjälp och han är duktig som fan.. rekommenderar glasfiber och coat starkt.. dammduk var ingen höjdare att jobba med..Kommentar
-
Kommentar
-
Ser riktigt snyggt utAkvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
Kommentar