Tantens galna akvarievärld....

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • tanteva
    • September 2015
    • 1399

    Killi bomb

    Kommentar

    • Bluewing

      • August 2012
      • 10522

      Wow, vilka underbara Killis!
      Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
      Juwel Lido 120

      Kommentar

      • Marten64

        • July 2012
        • 1020

        Vackert! Vart var denna Killiutställning?
        / Johan 720 l. Regnbågsfisk, 375 l. Glossolepis Wanamensis, 142 l. -. Medlem i IRG.

        Kommentar

        • tanteva
          • September 2015
          • 1399

          på södermalms akvariebutik det var nordiska killisälskapet som hade sin årliga tävling =)

          Kommentar

          • tanteva
            • September 2015
            • 1399

            glömde ju en liten filmsnutt på ettsom jag tyckte såg ut som lekande par =D dom hade auktion sista dagen med... men då var jag aldrig där =) passa ju på köpa slang till luftpumpen =)

            Kommentar

            • tanteva
              • September 2015
              • 1399

              här kommer filmen =D

              Kommentar

              • Bluewing

                • August 2012
                • 10522

                Det står att videoklippet är privat. Ändra det i YouTube till offentligt så kan vi glo tills ögona blör.
                Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                Juwel Lido 120

                Kommentar

                • tanteva
                  • September 2015
                  • 1399

                  oj då =p jag brukar alltid ha öppet =P hade glömt visa knappen ha ha ha ha
                  Senast redigerad av tanteva; 24 September 2016, 16:27.

                  Kommentar

                  • Bluewing

                    • August 2012
                    • 10522

                    Otroligt vackra killis, Eva
                    Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                    Juwel Lido 120

                    Kommentar

                    • tanteva
                      • September 2015
                      • 1399

                      ja å så vackert dom dansade med =D helt otroliga fiskar det där , å jag trodde alla var små... =D

                      Kommentar

                      • åheim
                        • April 2006
                        • 13133

                        <ha ha ja han va på hugget, den där strategin att hela tiden ta sig framför och blockera bruden kanske man ska testa om man ska ragga på krogen nån gång (risken är väl att man åker på en höger)
                        Viva Leo Buscaglia

                        Kommentar

                        • Inger H

                          • December 2008
                          • 11247

                          Vackra fiskar Eva, du är duktig på att filma

                          //Inger
                          "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                          Kommentar

                          • Mu(sic)
                            • March 2012
                            • 2305

                            Ursprungligen postat av åheim
                            <ha ha ja han va på hugget, den där strategin att hela tiden ta sig framför och blockera bruden kanske man ska testa om man ska ragga på krogen nån gång (risken är väl att man åker på en höger)
                            Prova svärdbärarhanarnas teknik. Går garanterat hem hos vilken tjej som helst

                            Kommentar

                            • KJE
                              • August 2013
                              • 1066

                              Härlig film!
                              Min projekttråd: https://www.zoopet.com/forum/forum/-...rikansk-biotop

                              Kommentar

                              • tanteva
                                • September 2015
                                • 1399

                                Ångrar jag inte filmade lite till ha ha dom var så härliga =D
                                ja du åheim... är det en akvariebrud kanske hon förstår sig på ditt beteende =DD du förresten han blockerar ju inte han visar ju upp hur förträffligt vacker han är och att han är rätt val ;-)
                                å tack Inger , jag bara höll upp mobilen emot karet =D fiskarna gjorde jobbet ;-)
                                glöm inte se alla bilder med ifrån killi utställningen =D hade fler men endel va inte ens värda att visa =P (suddiga så man såg inge bra )
                                Senast redigerad av tanteva; 24 September 2016, 19:35.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...