Mitt första Diskusakvarium
Kollaps
X
-
Vill bara chima in med ett litet Hurra! Kul att det "äggas" loss i baljan. Sedan vill vi se filmer på härliga yngelsvärmar! -
Jahapp och där blev det också en äggkaka mitt i semestertider . Grattis Tommy till kanske små Diskusbebisar .
//IngerLämna en kommentar:
-
Skickat från min iPhone med TapatalkLämna en kommentar:
-
Jaha då var det dags för utökning av familjen ser jag. Det blir trångt i filterskåpet. Kämpa.Lämna en kommentar:
-
Här pratar vi om kvalitativt högstående resonemang av hittills oanade höjder i hundra sidor. Ordbajs? Inte riktigtLämna en kommentar:
-
-
-
Korrekt! Men det är ganska enkelt att där urskilja vilka man ska lyssna på!
Jag har några där som jag kan tipsa om som har en enorm kunskap om du vill... En av dem har även en omtalad butik ute i obygden... Men det kan vi ta i PM så slipper alla läsa mitt dravel här...Lämna en kommentar:
-
-
Jag har några där som jag kan tipsa om som har en enorm kunskap om du vill... En av dem har även en omtalad butik ute i obygden... Men det kan vi ta i PM så slipper alla läsa mitt dravel här...Lämna en kommentar:
-
Ett akvarium fyllt med salthaltigt vatten, alltså så borde man rent tekniskt nu kunna säga att man har ett saltvattensakvarium
Senast redigerad av Tommy Vestlie; 21 June 2015, 17:30.Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: