Den blir ju helt perfekt!
Tänker mig att den skulle kunna gå från mittenstaget och ned i karet mot vänstersidan.
Mitt första Diskusakvarium
Kollaps
X
-
-
Spottarna blev så bra så jag begriper inte varför jag inte gjort det tidigare. De ger ett djup i karet, det gör att karet är tänt betydligt längre och det ger zoner med svag belysning där malarna stortrivs. Skall försöka få till några bilder någon dag på skillnaden mellan när bara rampen kontra när rampen och spottarna är tända. Skillnaden är stor.Lämna en kommentar:
-
-
-
Tre minuter diskus i skymningsbelysning.
Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.
De sista invånarna flyttade in idag så nu anser jag projektet vara klart när det gäller insidan av karet. Har fortfarande lite finlir kvar med möbel och teknik, löser det tids nog
Riktigt snyggt! detta skall du vara stolt överLämna en kommentar:
-
Skickat från min iPhone med TapatalkLämna en kommentar:
-
Vilket toppenfint jobb du gjort! Riktigt prydligt och snyggt ! Och nu ser jag hur jag kunnat använda mina plexilådor som jag slängt, asch!Lämna en kommentar:
-
Mitt första Diskusakvarium
Fått hjälp av en kille i Kungsbacka som jobbar med plexiglas som producerat dessa utifrån mina önskade mått.
Skickat från min iPhone med TapatalkSenast redigerad av Tommy Vestlie; 06 June 2015, 08:56.Lämna en kommentar:
-
Det låter som en riktigt bra idé som också kan bli riktigt fintLämna en kommentar:
-
Skickat från min iPhone med TapatalkLämna en kommentar:
-
Blev lite förfiningsarbete med 720 projektet ikväll. Lister monterade på möbeln samt testat plexilådorna med vattenlarmen. Otroligt känsliga, reagerar på minsta lilla droppe. I morgon får de ta plats i möbeln. Hoppas även hinna med att skruva upp min "kontrollpanel".
[ATTACH=CONFIG]76248[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]76249[/ATTACH]Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: