Mitt första Diskusakvarium

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

• Tommy Vestlie
    svarade
    Ursprungligen postat av heba
    Har nu läst ikapp i tråden och vilken resa du gjort
    Otroligt vackra fiskar och jag gillar verkligen hur du fått till inredningen och belysningen - ger en känsla från/av "naturen" - många tummar upp
    Tack snälla. Har varit en väldigt kul och stimulerande resa. Ångrar inte en sekund att jag drog igång med diskus.

Tänkte jag skulle försöka hitta tiden till att skriva ett längre inlägg om 720 projektet från start till slut. Har en massa saker jag vill berätta

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Lämna en kommentar:

• heba
    svarade
    Ursprungligen postat av Tommy Vestlie
    Helt OK att bli kallad för gubbe, det är ju trots allt det jag är

Pigeon Blood eller LSS som karets regent är nu tiotusenkronorsfrågan . Jag lägger min röst på LSS

https://www.youtube.com/watch?v=QnudfDff56A
    Har nu läst ikapp i tråden och vilken resa du gjort
    Otroligt vackra fiskar och jag gillar verkligen hur du fått till inredningen och belysningen - ger en känsla från/av "naturen" - många tummar upp

Lämna en kommentar:

• Tommy Vestlie
    svarade

Pigeon Blood eller LSS som karets regent är nu tiotusenkronorsfrågan . Jag lägger min röst på LSS

https://www.youtube.com/watch?v=QnudfDff56A
    Färgerna är för bedrövliga i filmen, måste snart införskaffa något bättre att filma med

Lämna en kommentar:

• Tommy Vestlie
    svarade

Lämna en kommentar:

• Einarsson
    svarade
    Jag tänkte skriva gubbe först också men jag vågade inte riktigt, jag vet inte hur han skulle ta det. ;D

Lämna en kommentar:

• PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av Einarsson
    Det roliga med detta är, tänk hur ditt kar såg ut första bilden du la ut här för inte alls längesen, och jämför det med hur det ser ut nu och allt du lärt dig. Kan inte tro det är samma snubbe som skapat det.
    Så har jag tänkt jag med, går inte att se att det är samma "gubbe" som skapat dessa kar skulle sagt det igår men glömde det.

Gillar det sista bäst

Lämna en kommentar:

• Einarsson
    svarade
    Det roliga med detta är, tänk hur ditt kar såg ut första bilden du la ut här för inte alls längesen, och jämför det med hur det ser ut nu och allt du lärt dig. Kan inte tro det är samma snubbe som skapat det.

Lämna en kommentar:

• Inger H
    svarade
    Sjukt nöjd. Kombination svartmålad bakgrund, rötter som hänger längs med bakglaset, spottar och en kortare ramp fram blev bättre än vad jag vågade tro.

Ja Tommy, du har jobbat fram ett väldigt snyggt kar med dessa puckar som grädde på moset. Ser så himla lugnt och harmoniskt ut med denna belysning som du fixat till, tror dina guldkorn gillar det .

//Inger

Lämna en kommentar:

• Tommy Vestlie
    svarade
    Ursprungligen postat av Inger H
    Aha, dom ser ut så nu för tiden .

//Inger
    Sjukt nöjd. Kombination svartmålad bakgrund, rötter som hänger längs med bakglaset, spottar och en kortare ramp fram blev bättre än vad jag vågade tro.

Lämna en kommentar:

• Inger H
    svarade
    Yes enkla Ikea spottar.

[ATTACH]76316[/ATTACH]

Aha, dom ser ut så nu för tiden .

//Inger

Lämna en kommentar:

• Tommy Vestlie
    svarade

Lämna en kommentar:

• Tommy Vestlie
    svarade
    Ursprungligen postat av Rufus
    Är det IKEA spotar du har? Jag har ju läst i ngn tråd vilket namn de har, men...det är mkt att leta så vad heter dina så att jag kommer hem med rätt när jag nu kommer mig till IKEA. Det är så fint med dämpad belysning m.o.k. Det bästa med Zoopet är alla idéer!
    Yes enkla Ikea spottar.

Klicka på bilden för större version

Namn: ImageUploadedByTapatalk1433697508.883061.jpg
Visningar: 1
Storlek: 305,1 KB
ID: 2171853

Lämna en kommentar:

• Rufus
    svarade
    Är det IKEA spotar du har? Jag har ju läst i ngn tråd vilket namn de har, men...det är mkt att leta så vad heter dina så att jag kommer hem med rätt när jag nu kommer mig till IKEA. Det är så fint med dämpad belysning m.o.k. Det bästa med Zoopet är alla idéer!

Lämna en kommentar:

• Tommy Vestlie
    svarade
    Riktigt spännande att beskåda hur gruppen nu sakteligen hittar sina respektive roller i det nya karet. Finns även uppenbara lektendenser hos flera individer där det flörtas lite här där. Skall bli spännande att se var detta landar.

Lämna en kommentar:

• Mats Bryzell
    svarade
    Den blir ju helt perfekt!

Tänker mig att den skulle kunna gå från mittenstaget och ned i karet mot vänstersidan.
    There you go!

Lämna en kommentar:

Arbetssätt...