Tack snälla. Har varit en väldigt kul och stimulerande resa. Ångrar inte en sekund att jag drog igång med diskus.
Tänkte jag skulle försöka hitta tiden till att skriva ett längre inlägg om 720 projektet från start till slut. Har en massa saker jag vill berätta
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Mitt första Diskusakvarium
Kollaps
X
-
Helt OK att bli kallad för gubbe, det är ju trots allt det jag är
Pigeon Blood eller LSS som karets regent är nu tiotusenkronorsfrågan. Jag lägger min röst på LSS
https://www.youtube.com/watch?v=QnudfDff56A
Otroligt vackra fiskar och jag gillar verkligen hur du fått till inredningen och belysningen - ger en känsla från/av "naturen" - många tummar uppLämna en kommentar:
-
Pigeon Blood eller LSS som karets regent är nu tiotusenkronorsfrågan. Jag lägger min röst på LSS
https://www.youtube.com/watch?v=QnudfDff56ALämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar:
-
Jag tänkte skriva gubbe först också men jag vågade inte riktigt, jag vet inte hur han skulle ta det. ;DLämna en kommentar:
-
skulle sagt det igår men glömde det.
Gillar det sista bästLämna en kommentar:
-
Det roliga med detta är, tänk hur ditt kar såg ut första bilden du la ut här för inte alls längesen, och jämför det med hur det ser ut nu och allt du lärt dig. Kan inte tro det är samma snubbe som skapat det.Lämna en kommentar:
-
.
//IngerLämna en kommentar:
-
-
-
Lämna en kommentar:
-
Är det IKEA spotar du har? Jag har ju läst i ngn tråd vilket namn de har, men...det är mkt att leta så vad heter dina så att jag kommer hem med rätt när jag nu kommer mig till IKEA.Det är så fint med dämpad belysning m.o.k. Det bästa med Zoopet är alla idéer!
Lämna en kommentar:
-
Riktigt spännande att beskåda hur gruppen nu sakteligen hittar sina respektive roller i det nya karet. Finns även uppenbara lektendenser hos flera individer där det flörtas lite här där. Skall bli spännande att se var detta landar.
Skickat från min iPhone med TapatalkLämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar: