Tror du ska komma hem och kolla ciklidsanden jag har, låter exakt så som du beskriver
Ah, ok. Den du har är alltså inte den kritvita, kalkhaltiga "ciklidsanden" som jag exempelvis kör just nu hos multisarna?
Det finns säkert flera varianter, och jag vet ju att den sand du har är ganska grå - och det är jag ute efter i 540-baljan. Jag vill inte att det skall bli kritvitt, och sanden måste vara väldigt finkornig.
Japp, då blir det en tur till Varberg snart då - gärna för min del, alltid kanonkul och så blir man så fläskigt mätt...
Den sanden är mycket bra, jag har den med i ett kar. Jag har även blandat den med blästersand från Jula i ett annat, blev också bra men jag hade kört bara cikkidsanden om jag kunnat.
/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Den sanden är mycket bra, jag har den med i ett kar. Jag har även blandat den med blästersand från Jula i ett annat, blev också bra men jag hade kört bara cikkidsanden om jag kunnat.
OK, jag får kolla in denna typ av ciklidsand. Den Ciklidsand - kan möjligvis heta Ciklidgrus, nu när jag tänker efter - som jag har hos multisarna är liksom kritvit och kalkhaltig, och det vill jag inte ha i 540-baljan. Ytterst finkornigt och grå färg skall det va'.
Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:
Mats, såg du storleken på Capatalöven jag köpte på auktionen, de är bautastora hade passat bra hos dig för jag verkar ju dras till stora grejer...allt jag köper i inredningsväg till karen så är det för ofta snäppet för stort..
Attached Files
/PIA
Mats, såg du storleken på Capatalöven jag köpte på auktionen, de är bautastora hade passat bra hos dig för jag verkar ju dras till stora grejer...allt jag köper i inredningsväg till karen så är det för ofta snäppet för stort..
Ja, sådana bautalöv skulle jag vilja få tag på. Vet du var man möjligvis skulle kunna köpa dessa?
Jag har kvar Catapalövsbuntarna vi köpte i Tyskland - så dom kommer att åka i baljan senare.
nejnej.. jag har några löv i rätt storlek så det är fine, bara bra att veta att de bautastora kommer till nytta
Åhåhh... Jamen, kan jag inte få fresta frun med några redigt fina Grenverk-DeLuxe som skulle sitta som listettor på Amazon-toppen - i dina kar? Det finns Körsbär, Päron och Syrén! Nå, vad sägs?
Åhåhh... Jamen, kan jag inte få fresta frun med några redigt fina Grenverk-DeLuxe som skulle sitta som listettor på Amazon-toppen - i dina kar? Det finns Körsbär, Päron och Syrén! Nå, vad sägs?
Hahaa, precis vad jag behövde, ett stort skratt
Jodå, frun är alltid intresserad av sånt där till sin mans förtret Han tycker det finns för mycket av sånt härhemma.. men vem lyssnar på honom
/PIA
Hahaa, precis vad jag behövde, ett stort skratt
Jodå, frun är alltid intresserad av sånt där till sin mans förtret Han tycker det finns för mycket av sånt härhemma.. men vem lyssnar på honom
Just precis! Lyss hellre till den förföriska röst som klingar om snyggt draperade grenverk från Äpplegatan!
Comment