Gott att se att någon vågar vräka på med snäckskal! får nog addera på i mitt kar med
Akvariestugan
Kollaps
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ja, ibland kan man undra vilka marinader folk har legat inlagda i.
I somras, på Käringön - under seglarveckan - var det en tjej som "skulle ha" sångaren Jens (han som hjälper mig med bygget) så intensivt att han fick hoppa upp på en takbjälke och sitta på den för att kunna genomföra resten av setet.
Jag har även vid flera tillfällen sett fullfjädrad "vuxenaktivitet" vid och på scenkanten - en grej som änna är svår att slita blicken ifrån... Undrar hur snacket går precis innan? Baby, skall vi ha en scenkant..?
Kommentar
-
Han klarar sig fint sålänge det inte går såhär...
Kommentar
-
Haha.. sex, drugs and rocknroll?Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..
Normaliseringsprocessen..
(Kommunicerar enbart i tankevurpor)Kommentar
-
Åh herrejävlar.. mållös!Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..
Normaliseringsprocessen..
(Kommunicerar enbart i tankevurpor)Kommentar
-
Han klarar sig fint sålänge det inte går såhär...
https://www.youtube.com/watch?v=w3ttUWeaeTAJuwel Vision 450 med Malawi och malar. Juwel Rio 400 med malar, Praktbotia, Röd Fantomtetra, Kilfläck Rasbora, Kardinaltetra, Svart Neontetra och Siameser. Juwel Rio 240 Växtkar med räkor, Siameser och malar. Juwel Lido 120 med Guldbarb och malar. Ställning med 6 st 30 l räkkar och 3 st 40 l odlingskar.Kommentar
-
Juwel Vision 450 med Malawi och malar. Juwel Rio 400 med malar, Praktbotia, Röd Fantomtetra, Kilfläck Rasbora, Kardinaltetra, Svart Neontetra och Siameser. Juwel Rio 240 Växtkar med räkor, Siameser och malar. Juwel Lido 120 med Guldbarb och malar. Ställning med 6 st 30 l räkkar och 3 st 40 l odlingskar.Kommentar
Kommentar