Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Det är kul att skissa runt med inredningen. Torrinredning gör saker och ting lite lättare - nu har jag lassat ner lte skit i karet och kan gå runt i några dagar eller veckor och suga på looken, flytta, ändra, dra ifrån, lägga till o.s.v
Till slut hamnar man i någon sort "nä, nu får det duga"-läge och då kan man börja fylla på vatten och låta virket mättas.
När det kommer vatten i karet kommer allt att förändras drastiskt, och man upptäcker saker man inte såg tidigare och då kan man föriktigt flytta runt grejerna några varv till - rätta till och dra åt.
Nu har det roliga börjat!
Kommentar
-
-
Jag skall ta en bild från kortsidan och uppifrån, så att du/ni kan se perspektivet.
Bilder får det bli imorgon, nu skall jag på en hejdundrande julfest (undrar hur man mår imorgon..?)
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ser himla spännande ut Mats. Själv så blev jag egentligen mer knäsvag av det du började med även om dina sista är spännande. Men de tre rötterna som skapade lite som pelarkolonner var och är för mig helt magisk och hade helst sett en utveckling på den idén. Så himla enkel och klockren.
Den sista varianten blir för mig så mycket olika rötter att jag nästan blir förvirrad tror jag. Men när det kommer in lite goa Javaplantor och annat så kommer den ju mera att bli en ställning för plantorna att göra sin grej. Då tror jag den blir helskön (du gillar ju inte dina slimline har jag förstått ). Men blir lite gubben mot strömmen i detta. Det första var bland det bästa jag sett. Så jag "fastnade" liksom där.
Kul att se ditt spånande. Zoopet behöver mera torrinredning och inredningsdebattKommentar
-
Kommentar
Kommentar