Allmänt meddelande
Kollapsa
No announcement yet.
Akvariestugan
Kollapsa
X
-
Ursprungligen postat av PiaJo Visa inläggJag har lyckats fått den att trivas.....Berätta!!!!!!
/Anders
Medlem i NCS - givetvis!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ansjo Visa inläggHur gjorde du, hur gjorde du...Berätta!!!!!!
Ursprungligen postat av Mats Bryzell Visa inläggJag har haft den ett par gånger också, i någon månad ungefär - sedan går den ner sig helt och vägrar komma tillbaka!/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av PiaJo Visa inläggOjdå.. Stackars dig att den försvann
Kommentera
-
Ursprungligen postat av PiaJo Visa inläggÅh.. Shit då skall jag aldrig testa att minska ljuset eller testa ledpuckar
Kommentera
-
Ursprungligen postat av PiaJo Visa inläggJag har lite som jag vårdar i mitt ena kar, skall vara försiktig med gödning, "det där vita pulvret som jag fick av Anders" och ljuset då/PIA
Kommentera
-
Ursprungligen postat av PiaJo Visa inläggOoppss.. Det är inte SÅNT vitt pulver! Hahhaha, tänk vad det kan blir fel och feltolkas
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Mats Bryzell Visa inläggAha... Det var gödning i de där små plastpåsarna ni smusslade med...
jaja/PIA
Kommentera
-
Ursprungligen postat av PiaJo Visa inläggOoppss.. Det är inte SÅNT vitt pulver! Hahhaha, tänk vad det kan blir fel och feltolkas
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ettfettbranamn Visa inläggSex, droger och rock n' roll.. Fy skäms!
Kommentera
Kommentera