Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
Det här får väl anses vara angenäma bekymmer, men det var inte så länge sedan jag rensade ur en plastkasse med windelöv. Nu är det dags igen. Fatta att man är sugen på att släcka det här karet och flytta över rubbet till det nya.
I veckan som kommer skall vi (äntligen) ta hem allt stuff till dukningen och sätta igång med det. Även ramen som rutan skall monteras i skall dukas. Så, nu börjar det hända lite grejer med karet. WooHoo!Senast redigerad av Mats Bryzell; 18 October 2014, 17:02.Kommentar
-
Slänga Windelöv Mats, det är att häda, bara så att du vet
Här uppe i kalla Norrland, så är dessa Windelöv en raritet - beställer dessa ibland för en dyr pfenning
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Halloj! Det går ju sin sakta, sega gång med 3 000-bygget. Inget som direkt stör mig, men man vill ju komma igång och börja inreda liksom...
Sitter och kollar på lite sköna, större kar på YT och hittade filmen på ett snyggt inrett kar som länge har inspirerat mig. Har visat filmen förr, men ändå:
http://www.thegreenmachineonline.com - Filmed on its 1st birthday, this aquascape is truly stunning. Designed and planted by Andrew Mack and his wife Elaine,...
Jag har ju funderingar på Discus i storbaljan längre fram, men också stor lust med en härlig grupp Altum - vilka jag antagligen börjar med, så får man se vad som händer.
Det här karet är inte så jädra dumt:
This is my tank with P.altum F3 generation from Czech breeders Dr. Pojar and Petr Hák.I'm sorry for the video quality.
Några andra sköna filmer:
My wild Rio Ventuari Altum angelfish and cardinal tetras hunting for live mosquito larvae. Pterophyllum AltumParacheirodon AxelrodiCorydoras ConcolorP. Gibbi...
My altums feeding on glassworms.Tank dimensions 300x80x70, total setup about 2000 liters. 8 Pterophyllum Altum30 Paracheirodon Axelrodi1 P. Gibbiceps
Kommentar
Kommentar