Diskus & annat
Kollaps
X
-
Kul att höra en annan åsikt, får se vad jag tycker om dem, andra säger ju att fodret är fantastiskt bra. Som du säger är det säkert näringsmässigt jättebra.Kommentar
-
Har nog nästan bestämt mig nu att avveckla diskuskaret om det går att hitta en bra köpare till de diskusar jag har nu. Känns lite avigt på något sätt men jag kan inte ta hand om dem bra nu. De bor inte bra i juwelkaret, det har ingen bra inredning eller bra filter etc.
Ska jag ha diskus känner jag att jag vill ha mer vattenvolym och sump. Men det har jag inte energi eller vilja att lägga pengar på nu, + att jag inte hade haft någonstans att ha diskusarna under tidne bygget pågår. Så det kasnke blir en diskusreboot i framtiden men just nu känns det som att det samrta alternativet är att avveckla.Kommentar
-
Har nog nästan bestämt mig nu att avveckla diskuskaret om det går att hitta en bra köpare till de diskusar jag har nu. Känns lite avigt på något sätt men jag kan inte ta hand om dem bra nu. De bor inte bra i juwelkaret, det har ingen bra inredning eller bra filter etc.
Ska jag ha diskus känner jag att jag vill ha mer vattenvolym och sump. Men det har jag inte energi eller vilja att lägga pengar på nu, + att jag inte hade haft någonstans att ha diskusarna under tidne bygget pågår. Så det kasnke blir en diskusreboot i framtiden men just nu känns det som att det samrta alternativet är att avveckla.
Skickat från min iPhone med TapatalkProud member of Aquascapers of SwedenKommentar
-
-
Vackra fiskar, synd man inte har utrymme till att bli adoptivförälder.
Skickat från min iPhone med TapatalkProud member of Aquascapers of SwedenKommentar
-
-
Säger det igen. Nols Ciklidhobby är en fantastisk affär. Bäst utbud, bäst kundservice, bäst kunskap, bäst priser. Vad skulle man göra utan Kent.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Du har en hel del underbart vackra fiskar där Einarsson , hoppas du hittar någon bra ägare till dina pärlor , synd att man inte bodde lite närmre .Kommentar
-
-
Såg idag att en corydoras hade ramlat över avrinningen och hamnat halvvägs ner primära avriningsröret.. Den var såklart död. Måste fixa något sorts nät så att de inte kan ramla i där även om de lyckas "hoppa" över. Vetifasen hur han bar sig åt för att ramla i där.Kommentar
-
Jaha, intressant första iakktagelse av NLS cichlid formula. De verkar inte speciellt suga på det, några av dem prövar men spottar ut det igen. Kräsna much? Var tetrabits så mkt godare? :<Kommentar
-
Har samma dilemma i mitt kar att de föredrar Tetrabits framför NLSKommentar
Kommentar