Bilden funkar inte 😞
Diskus & annat
Kollaps
X
-
-
-
Ok. Kan inte ens se det. Bara en bruten länk tyvärrKommentar
-
Kommentar
-
-
Jag är dålig på att posta. Men idag gjorde jag faktiskt något. Jag hängde upp lysrampen i taket så att dne kommer upp lite. LEDarna träffar en för liten yta av karet när den står direkt på. Så blir mer jämnt fint ljus nu, och mer skimmer.
Sen dör alla växter så jag har börjat med PMDD nu. Matar 4 gånger om dagen och byter 50% en gång i månaden, sumpen är ett monster, den äter allt.Kommentar
-
Ja det tror jag Kent plockade från Imazo. De har svarta lister också, bara säga att man vill ha det. Vad jag vill minnas var det ingen skillnad i pris, på sin höjd nån femtilapp eller något sånt meningslöst. Gillar det skarpt över silver.Kommentar
-
Kommentar
-
Finns nog lite bilder bakåt i tråden när jag byggde allting. Jag tillför ju ingen co2 heller så det oroar jag mig inte över med luftpumpen. Sumpen & växterna äter allt dock, matar 3-4 gånger om dagen och har aldrig några mätbara nivåer av ammo, nitrit eller nitrat. Och då göder jag med PMDD nu också för att de få växterna som fanns förtvinade. Byter 50% av vattnet en gång i månaden. Tillför AquaNamin och AquaKraut i maten som innehåller spårämnen (vilket jag gissar tar slut i vattnet när jag nästan aldrig tillför nytt). Frågan är om jag egnetligen behöver byta vatten över huvud taget. Får väl se. Sumpen tuggar upp en enorm biolast dock.Kommentar
-
Nu är karet som denna tråden började med sålt. Man blir nästan lite nostalgisk. Things change.Kommentar
Kommentar