Halloj Hannes jag har som vanligt det du söker ser ut i stort sett som det Bosse rekomenderar.. bild kommer här..
[ATTACH=CONFIG]52472[/ATTACH]maskorna är strax över 4mm men kom ihåg det är asadyrt här...
Det där nätet ser ut som det som vi har till vårt krocketspel, det är den dragpåse som man förvarar krocketspelet i.
Kostar inte många kronor i en leksaksaffär och sen kan man ju använda spelet med till sommaren med
/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Det där nätet ser ut som det som vi har till vårt krocketspel, det är den dragpåse som man förvarar krocketspelet i.
Kostar inte många kronor i en leksaksaffär och sen kan man ju använda spelet med till sommaren med
Yess!! fast detta innerhöll ett par hockybenskydd till min grabb för ett antal år sedan och nu har min dotter sina leksaksbilar iden kassen.. ps grattis till vinsten i fototävlingen Pia..
Yess!! fast detta innerhöll ett par hockybenskydd till min grabb för ett antal år sedan och nu har min dotter sina leksaksbilar iden kassen.. ps grattis till vinsten i fototävlingen Pia..
Tack!
Ursprungligen postat av hannesc
ja typ. men om man nu kan köpa av gonzo billigt så är det ju ännu bättre
Ja men det blir som ett Kinderägg istället, pengar till butiken, grejer till dig och ett krocket spel till familjen
/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
om inte gonzo säljer till dig tror jag att jag har åtminstone ett sådant nät. ska kolla upp det, isåfall kan jag skicka det till dig i ett vanligt kuvert
ja ne men har massa o göra hela tiden. o nu är det liksom påsk. borta torsda till månda. försvinner massa dagar där. men måste fan börja bli klar nu!
Haha, du vet att jag bara driver med dig. Jag brukar ju klaga på att att du får mig att känna mig som att jag är världens segaste på projekt. Om något är det extremt frustrerande när projekt står still för länge.
<<<<< Kan inte fatta varför lite filterkuber skall vara sånt problem?
Gör som VD släng kuberna rätt i akvariet! Vill man kan man klippa dom i fiskform! Då är det bara att håva upp.
Eller så använder man bottenfilter eller ett Hamburger filter i var ände på burken!
KISS
You cant see the future if you don't know the history.
"Bättre lite skit i hörnen än ett rent helve"
Riktigt namn: Bo Torgny Persson. Kallas även Bosse
Kommentar