Hannescs 408L Orinoco-tema

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • MrH
    • October 2010
    • 2825

    ja du kan ju alltid försöka men du vet väll att tjejen alltid vinner i det långa loppet?
    MrH ---> 175L SA kub

    Kommentar

    • hannesc
      • December 2009
      • 13085

      haha beror på. kanske, men jag tänker inte ge mig så lätt.

      haha! vann en sån jävla win häromkvällen. vi hade gått o lagt oss o så var hon på nått konstigt "jag ska jävlas med pojkvän hela tiden"-humör. du vet låg o peta på en osv.. o jag ger alltid igen tiofaldigt. tex om nån skvätter lite vatten på mig så häller jag en spann över den. flickvän absolut inget undantag.

      iaf så skulle hon hämta ett glas vatten. när hon kom tillbaka med glaset i handen så höll hon på att dra av mig täcket hela tiden. skitirriterande. så jag skulle ge igen på nått sätt. hon : "app app!! jag har ett glas vatten i handen! *elakt flin* du vill väl inte ha det i sängen? eller över dig!?" *pillimariska ögon o evil smile*

      jag sträckte ut handen lugnt o stille o tog glaset ur handen på henne. o drack upp vattnet..... hon stog som en fågelholk. det var lättare än att ta godis från ett barn! hon hade bara frozen up! o när det gick upp för henne så var ju vinsten total!!

      jag trodde knappt det var sant. hur lätt det gick. sen låg jag o garva i typ 10 min medans flickvännen var sur resten av natten.

      win

      Kommentar

      • Mathias Nilsson
        • July 2011
        • 6552

        Jag törs inte vinna
        http://mathiasaquariums.blogspot.se/

        "Konsten att tråka ut är konsten att säga allt" - Dante

        Kommentar

        • hannesc
          • December 2009
          • 13085

          jag har inga problem med att vinna över min tös

          det jag gillar med henne. hon är ingen crazybitch. hon är fan vettigaste brud jag träffat

          Kommentar

          • hannesc
            • December 2009
            • 13085

            ey. akvariefråga

            asså jag har ju ingen sarg på karet. o jag gillar ju att fylla kar så mycket som möjligt. o jag vill helst inte ha massa vattenstänk på tapeten bakom.
            så vad tror ni om att bygga bakgrunden så den går typ 10-15 cm ovan karkanten? för att skydda väggen lite?
            hur tror ni det skulle se ut?

            Kommentar

            • gonzo44
              • October 2007
              • 2770

              Ursprungligen postat av hannesc
              detta var dock ett av kraven när hon skulle flytta in. att jag skulle få hålla på med karen precis så mycket jag vill o behöver.

              annars:
              hehe han är kaxig nu när hon inte ser på men kvällstid syns han inte här något alls, och det betyder hmmm
              Ha De gött Mvh/ Ulrik http://www.familjensnygg.se/

              Kommentar

              • MrH
                • October 2010
                • 2825

                haha hannes

                nå till ämnet igen
                skulle nog se jäkligt coolt ut, sen går det ju alltid att använda växter att designa med utanför å runt om karet ifall de skulle se knas ut me bara bakgrunden.
                MrH ---> 175L SA kub

                Kommentar

                • gonzo44
                  • October 2007
                  • 2770

                  Ursprungligen postat av hannesc
                  ey. akvariefråga

                  asså jag har ju ingen sarg på karet. o jag gillar ju att fylla kar så mycket som möjligt. o jag vill helst inte ha massa vattenstänk på tapeten bakom.
                  så vad tror ni om att bygga bakgrunden så den går typ 10-15 cm ovan karkanten? för att skydda väggen lite?
                  hur tror ni det skulle se ut?
                  Det skulla nog funka bara du inte gör en rak kant så att säga, typ så det ser ut som om bakgrunden bara är förstor
                  Ha De gött Mvh/ Ulrik http://www.familjensnygg.se/

                  Kommentar

                  • hannesc
                    • December 2009
                    • 13085

                    du menar rak kant längst upp? ne jag tänte hyvla till den lite o kanske göra lite vågigt etc..

                    Kommentar

                    • Mats Bryzell

                      • February 2007
                      • 18956

                      Aaahh, akvariet igen... jovisst, då skulle du ju även kunna klämma fast några spottar på den uppstickande kanten och punktbelysa vissa delar av bakgrunden - där det i det förstärkta ljuset kanske skulle kunna fästas några intressanta mossor eller andra växter...

                      Kommentar

                      • MrH
                        • October 2010
                        • 2825

                        alltså, va ska bakgrunden föreställa? är det sten eller träd? för du skulle väll göra den själv va?
                        MrH ---> 175L SA kub

                        Kommentar

                        • gonzo44
                          • October 2007
                          • 2770

                          Ursprungligen postat av hannesc
                          du menar rak kant längst upp? ne jag tänte hyvla till den lite o kanske göra lite vågigt etc..


                          ja jag mena att det inte får bli en rak kant, utan du följer bakgrundens struktur när du kapar den, är det en rund sten tex så kapar du runt den stenen. tror du förstår vad jag menar...
                          Ha De gött Mvh/ Ulrik http://www.familjensnygg.se/

                          Kommentar

                          • hannesc
                            • December 2009
                            • 13085

                            a så att jag inte kapar stenen mitt i tu så att säga?

                            Kommentar

                            • gonzo44
                              • October 2007
                              • 2770

                              Ursprungligen postat av hannesc
                              a så att jag inte kapar stenen mitt i tu så att säga?


                              Lappsi!! så menar jag
                              Ha De gött Mvh/ Ulrik http://www.familjensnygg.se/

                              Kommentar

                              • hannesc
                                • December 2009
                                • 13085

                                nzuri!!

                                Kommentar

                                Arbetssätt...