"Tvättstugan"

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • PiaJo

    • August 2009
    • 13001

    Ja, sånt där glömmer man inte
    då var det aqua-haus och dit kommer vi nästan 100 % garanterat
    /PIA

    Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

    Kommentar

    • Mats Bryzell

      • February 2007
      • 18956

      Ursprungligen postat av PiaJo
      Ja, sånt där glömmer man inte
      då var det aqua-haus och dit kommer vi nästan 100 % garanterat
      Fasen vad bra! Hoppas att dom har några fortfarande, det var ju snuskigt många i karet då... Men det är ju ett tag sedan.
      Jahapp, ingen rivning av 540-burken idag, det blir nästa vecka. Då skall det fortsättas byggas ut på stugan (du vet där jag ursprungligen tänkte ha 3 000-litaret), det blir ett litet fint moppegarage istället.

      Kommentar

      • PiaJo

        • August 2009
        • 13001

        ah, så du skall göra lite med stugan i alla fall, trodde det hade lagts på is.

        skall kolla hemsidan och se om de finns med där annars får vi hålla tummarna att de gör det i alla fall

        har du ingen bild att lägga upp på dem?
        /PIA

        Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

        Kommentar

        • PiaJo

          • August 2009
          • 13001

          enligt hemsidan så verkar de finnas
          /PIA

          Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

          Kommentar

          • PiaJo

            • August 2009
            • 13001

            btw... så här ser det ut i min tvättstuga, då gör det inget att det är lite tvätt där i bland

            bilden blir dock lite sned och opropertionelig när man kör med panoramaläget på telefonen..
            Bifogade filer
            /PIA

            Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

            Kommentar

            • Mats Bryzell

              • February 2007
              • 18956

              Ursprungligen postat av PiaJo
              ah, så du skall göra lite med stugan i alla fall, trodde det hade lagts på is.
              skall kolla hemsidan och se om de finns med där annars får vi hålla tummarna att de gör det i alla fall
              har du ingen bild att lägga upp på dem?

              Stugan skall bara rensas ut från en massa grenar, stockar och stammar - sedan får vi se vad som händer där. Moppegaraget hamnar precis framför, mot gatan till, som en mini-carport som en ren tillbyggnad. Själva stugans rum blir intakt, och kan användas som tidigare.
              Här är lite Pandagott till dig.


              Bifogade filer

              Kommentar

              • PiaJo

                • August 2009
                • 13001

                Japp, sånna får det bli tack för bilderna
                /PIA

                Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                Kommentar

                • Mats Bryzell

                  • February 2007
                  • 18956

                  Ursprungligen postat av PiaJo
                  enligt hemsidan så verkar de finnas
                  Ursprungligen postat av PiaJo
                  btw... så här ser det ut i min tvättstuga, då gör det inget att det är lite tvätt där i bland
                  bilden blir dock lite sned och opropertionelig när man kör med panoramaläget på telefonen..
                  Det bådar gott!
                  Fin tvättstuga där...

                  Kommentar

                  • Mats Bryzell

                    • February 2007
                    • 18956

                    Ursprungligen postat av PiaJo
                    Japp, sånna får det bli tack för bilderna
                    Visst är dom sköna? Kolla filmen också!

                    Kommentar

                    • PiaJo

                      • August 2009
                      • 13001

                      Härlig film full action hela tiden
                      /PIA

                      Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                      Kommentar

                      • Mr Woods
                        • March 2013
                        • 3409

                        Ursprungligen postat av PiaJo
                        btw... så här ser det ut i min tvättstuga, då gör det inget att det är lite tvätt där i bland

                        bilden blir dock lite sned och opropertionelig när man kör med panoramaläget på telefonen..
                        Det är utan tvekan den bästa tvättstugan jag satt min fot i!

                        Kommentar

                        • Bluewing

                          • August 2012
                          • 10522

                          Håller med Woods. Dessutom gör ju panoramafunktionen att du på bild i varje fall får större kar.
                          Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                          Juwel Lido 120

                          Kommentar

                          • PiaJo

                            • August 2009
                            • 13001

                            Ursprungligen postat av Mr Woods
                            Det är utan tvekan den bästa tvättstugan jag satt min fot i!
                            Ursprungligen postat av Bluewing
                            Håller med Woods. Dessutom gör ju panoramafunktionen att du på bild i varje fall får större kar.

                            Tackar grabbar!
                            /PIA

                            Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                            Kommentar

                            • PiaJo

                              • August 2009
                              • 13001

                              Idag provade jag att köra bil igen och det funkade efter operationen så glad att jag styrde kosan till närmsta akvarieaffär
                              och där hittade jag flera saker som gjorde mig glad, dels lerkulor med gödning, en liten ancistrus av den vanliga sorten men som var mycket ljusare än kompisarna i samma kar och sen hittade jag växter som jag hemma sen innan men ville har mer av.
                              Det är microsporum "trident" , de jag har hemma har jag fått Christian Brams på Malmö-mässan i våras och sen dess har jag kikat efter dessa och nu hittade jag
                              De skall, om jag inte minns fel, vara en ganska ny sort och Kjell fotade denna hemma hos mig på grillfesten så den finns numera med i artregistret
                              Jag fick tag på var så stora och fina men jag vet inte vart jag skall ha dem, en av plantorna skall delas upp fylla ut de befintliga och den andra får jag se vart den hamnar för jag väntar på den vanliga sorten med, köpte igår via en privatperson tre större plantor som jag nu inte vet var jag heller skall placera
                              Bifogade filer
                              /PIA

                              Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                              Kommentar

                              • Mats Bryzell

                                • February 2007
                                • 18956

                                Bolivianen verkar tycka att du skall plantera plantorna just precis där de står nu...

                                Kommentar

                                Arbetssätt...