"Tvättstugan"

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • PiaJo

    • August 2009
    • 13001

    Ursprungligen postat av Bluewing
    Åhåå. Ja då blir det ju helt obegripligt

    lite...men egentligen helt oviktigt, såg det bara av en slump
    /PIA

    Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

    Kommentar

    • PiaJo

      • August 2009
      • 13001

      Ursprungligen postat av Mats Bryzell
      Enkelt, tryck på knappen "redigera inlägg" och markera det inlägg du av någon anledning vill ta bort - poff, så är det väck.
      Jag gör det titt som tätt när man lagt någon grej i någon tråd, och man ser att inlägget var meningslöst, eller totalt ignoreras av ts. Vips, så har man lämnat tråden och behöver inte vara där och störa mer! Toppen!
      Så har jag gjort med men inte ett par tusen stycken, några enstaka har jag allt jag med
      /PIA

      Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

      Kommentar

      • Mats Bryzell

        • February 2007
        • 18956

        Ursprungligen postat av PiaJo
        Så har jag gjort med men inte ett par tusen stycken, några enstaka har jag allt jag med
        Aha... var det så många? Ja, det låter ju knepigt såklart.
        Jag trodde du menade enstaka inlägg, du vet när man tror att man talar med folk, och så går det man skriver bara rätt förbi, utan något svar eller någon form av konversation. Då tar jag bort direkt och skippar tråden!

        Kommentar

        • PiaJo

          • August 2009
          • 13001

          Passerade 10.000 i september ( hittade det inlägget) så nåt har hänt men det gör ju inget då ser inte folk hur mycket "skit" jag skrivit..
          /PIA

          Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

          Kommentar

          • PiaJo

            • August 2009
            • 13001

            Nog OT om inläggsräkning

            längtar hem till att få kolla in om den igenmurade grottan är som den var i morses.. hade varit så kul att få se lite småttingar i nästa vecka
            Bifogade filer
            /PIA

            Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

            Kommentar

            • Mats Bryzell

              • February 2007
              • 18956

              Ursprungligen postat av PiaJo
              Passerade 10.000 i september ( hittade det inlägget) så nåt har hänt men det gör ju inget då ser inte folk hur mycket "skit" jag skrivit..
              Jag kollade på min "räknare" nu och det blir 14 104 med detta inlägget. Jag har inte kollat på den räknaren sedan Eldkvarn brann, så jag vet inte om mina har sjunkit drastiskt heller - men det låter ju ändå ganska knepigt att så många inlägg försvinner.
              En grej är ju om man lagt ett antal inlägg i en tråd, och ts beslutar sig att radera hela tråden (vilket har hänt...), då försvinner ju det antal inlägg man lagt just i den tråden.
              Vi brukar ju gagga en hel del skit i trådarna, du och jag, men sålänge alla är med på det och tycker det är kul med lite ot-skriverier är det ok.

              Kommentar

              • Mats Bryzell

                • February 2007
                • 18956

                Ursprungligen postat av PiaJo
                Nog OT om inläggsräkning

                längtar hem till att få kolla in om den igenmurade grottan är som den var i morses.. hade varit så kul att få se lite småttingar i nästa vecka
                Det blir garanterat småttingar!

                Kommentar

                • PiaJo

                  • August 2009
                  • 13001

                  Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                  Det blir garanterat småttingar!
                  Håller tummisarna för detta


                  gillar OT jag med, många roliga inlägg och härliga skratt har det blivit
                  /PIA

                  Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                  Kommentar

                  • PiaJo

                    • August 2009
                    • 13001

                    Blev lite nostalgisk när jag letade bland mina inlägg.... speciellt på vad jag haft för fiskar som har blivit favoriter... visar ett "antal" här, det är inga nya utan gamla visade som jag rotat fram
                    Bifogade filer
                    /PIA

                    Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                    Kommentar

                    • PiaJo

                      • August 2009
                      • 13001

                      Lite fler bilder ...
                      Bifogade filer
                      /PIA

                      Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                      Kommentar

                      • Mats Bryzell

                        • February 2007
                        • 18956

                        Många bra där, Pia! Kul att blicka tillbaka lite!

                        Kommentar

                        • Ken Olofsson
                          • November 2006
                          • 8014

                          Ursprungligen postat av PiaJo
                          Lite fler bilder ...

                          dvärgciklidernas okrönta drottning !!
                          Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
                          Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:

                          Kommentar

                          • PiaJo

                            • August 2009
                            • 13001

                            Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                            Många bra där, Pia! Kul att blicka tillbaka lite!
                            aahhhaaa... några har det blivit

                            Ursprungligen postat av Ken Olofsson
                            dvärgciklidernas okrönta drottning !!
                            /PIA

                            Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                            Kommentar

                            • Kjell Fohrman
                              Administrator

                              • December 2001
                              • 48148

                              Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                              En grej är ju om man lagt ett antal inlägg i en tråd, och ts beslutar sig att radera hela tråden (vilket har hänt...), då försvinner ju det antal inlägg man lagt just i den tråden.
                              De enda som kan deleta en tråd är jag och Christian och det är extremt sällan som detta sker. Om den som startat en tråd (eller någon annan) mailar mig om att de vill ha en hel tråd deletad så brukar jag nästan alltid säga nej om det är flera som hunnit skriva i tråden. Så att hela trådar deletas sker bara några enstaka gånger under ett år.

                              Så om inlägg försvinner (och det inte är den som har skrivit det som har deletat det) så måste det vara något som är fel. Vet du eller någon annan med er att så har skett i ett specifikt fall så meddela Christian så får han undersöka.


                              PS. Som vanligt kanonsnygga foton Pia
                              Akvaristiska hälsningar
                              Kjell
                              Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                              Kommentar

                              • PiaJo

                                • August 2009
                                • 13001

                                Ok, vi får väl se om vi kan ropa på Christian om att så många inlägg som ca 3000 inlägg kanske försvunnit, men egentligen så är det inget viktigt men kan vara bra och kolla så att det inte har hänt nåt annat.
                                /PIA

                                Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                                Kommentar

                                Arbetssätt...