"Tvättstugan"

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • PiaJo

    • August 2009
    • 13001

    Ursprungligen postat av Inger H
    Den där är en riktig snygging .

    //Inger
    Ja, de är snygga, köpte dem i Eskilstuna när jag var där för en månad sen. Det är långfenad kardinalfisk, brukar verkligen inte gilla långfenade varianter men dessa är helt ok, skitfräcka när de stänger upp sig för varandra
    /PIA

    Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

    Kommentar

    • PiaJo

      • August 2009
      • 13001

      Mina grönlingar blir helt tossiga när det vankas mat



      Sen tror jag nog att en lilla gulsvarta Ap. Baenschi honan är redo för lite lek
      /PIA

      Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

      Kommentar

      • PiaJo

        • August 2009
        • 13001

        Se på den här lilla damen som har haft och göra idag, mina aningar om att det snart var lek var riktiga
        hon har verkligen grottat in sig, undrar om hon kommer få syrebrist men då kikar hon väl ut får jag hoppas...
        Bifogade filer
        /PIA

        Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

        Kommentar

        • tonpet
          • February 2008
          • 469

          Väldigt fina kar du har Pia, å vilka fina bilder och filmer på dina fiskar.
          Juwel Rio 300, Diskus
          "Sluta vara den du var och bli den du är"

          Kommentar

          • PiaJo

            • August 2009
            • 13001

            Tack det var roligt att höra blir så glad när någon mer än jag tycker mina fiskar och utseende på karen
            /PIA

            Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

            Kommentar

            • PiaJo

              • August 2009
              • 13001

              Tänk att man kan bli så "nördig" att man sitter och stirrar på en grotta där man vet att en Apistogrammahona finns och som har täckt till öppningen på och ler lite smått när man ser små tecken på att hon arbetar där inne för att hålla grottan stängd.
              Hannen cirklar över grottan och försöker hålla små, inte ont anande otocinclusar borta. De skulle bara veta vad som kommer sen när hon öppnar grottan och skall skydda sina små, då gäller det att de håller sig undan, då är hon inte nådig mot dem som kommer för nära.
              Det är väl detta som gjort att jag snöat in så totalt på Apistogramma, deras färger och olikheter, trots att de är samma släkte men så olika egentligen. Deras ynglevård är så härlig att se, ja cikliders ynglevård över lag är härlig och se

              nu skall jag gå ner och stirra lite till på grottan tror jag, det är skön avkoppling efter en stressig måndag på jobbet
              /PIA

              Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

              Kommentar

              • tonpet
                • February 2008
                • 469

                Finns inte nått tv program i hela världen som roligare att se än när det händer nått i karet.
                Juwel Rio 300, Diskus
                "Sluta vara den du var och bli den du är"

                Kommentar

                • PiaJo

                  • August 2009
                  • 13001

                  Ursprungligen postat av tonpet
                  Finns inte nått tv program i hela världen som roligare att se än när det händer nått i karet.
                  Nä.. Det håller jag med om fullständigt!
                  /PIA

                  Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                  Kommentar

                  • PiaJo

                    • August 2009
                    • 13001

                    Ursprungligen postat av PiaJo
                    Nu är jag med 10.000-klubben.... i inlägg då

                    jag har nog blivit nedgraderad.... nu har jag bara 6469 inlägg

                    det är som åldern man blir bara yngre och yngre ju äldre man blir..
                    /PIA

                    Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                    Kommentar

                    • Mats Bryzell

                      • February 2007
                      • 18956

                      Ursprungligen postat av PiaJo
                      jag har nog blivit nedgraderad.... nu har jag bara 6469 inlägg

                      det är som åldern man blir bara yngre och yngre ju äldre man blir..
                      Har du gjort som jag, rensat i inläggen?

                      Kommentar

                      • Bluewing

                        • August 2012
                        • 10522

                        Det måste ju vara fel. Har ju terroriserat forumet 7691 inlägg hittills och du har ju varit med längre än mig och kan ju spamma iväg ganska bra ibland. Gissar att räkneverket bara går till 10.000
                        Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                        Juwel Lido 120

                        Kommentar

                        • PiaJo

                          • August 2009
                          • 13001

                          Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                          Har du gjort som jag, rensat i inläggen?

                          hur gör man det..
                          /PIA

                          Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                          Kommentar

                          • PiaJo

                            • August 2009
                            • 13001

                            Ursprungligen postat av Bluewing
                            Det måste ju vara fel. Har ju terroriserat forumet 7691 inlägg hittills och du har ju varit med längre än mig och kan ju spamma iväg ganska bra ibland. Gissar att räkneverket bara går till 10.000

                            nädå... Anders har väl en 30.000 eller nåt och vad Kjell har ofantliga antal inlägg
                            /PIA

                            Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                            Kommentar

                            • Bluewing

                              • August 2012
                              • 10522

                              Åhåå. Ja då blir det ju helt obegripligt
                              Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                              Juwel Lido 120

                              Kommentar

                              • Mats Bryzell

                                • February 2007
                                • 18956

                                Ursprungligen postat av PiaJo
                                hur gör man det..
                                Enkelt, tryck på knappen "redigera inlägg" och markera det inlägg du av någon anledning vill ta bort - poff, så är det väck.
                                Jag gör det titt som tätt när man lagt någon grej i någon tråd, och man ser att inlägget var meningslöst, eller totalt ignoreras av ts. Vips, så har man lämnat tråden och behöver inte vara där och störa mer! Toppen!

                                Kommentar

                                Arbetssätt...