"Tvättstugan"
Kollaps
X
-
-
-
Tack för dessa bilder! Nåt som har slagit mig flera gånger är att - jösses vilket fotoarkiv du måste ha
jag har sett det karet live, när jag träffade Anders för första gången. Var där när det var snöstorm ute för att hämta hem apistogramma borellii "opal" paret/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar
-
Herregud vad jag missat saker i denna tråden nu när jag varit borta ett tag!
Och det första jag ser? Scalarer? Det trodde jag inte Pia, men dom är sjukt härliga! Har ett gäng peruaner här hemma ju
Och wow vilka redbacks Anders hade!
Måste gå tillbax och läsa ikapp nuKommentar
-
Jodå, det är Redback som Mats har bilder på och som jag köpte i Tyskland på mässan i Hannover. De senare skalarerna jag beställde via Kaj från Imazo och är Peru-altum. Men riktiga Redback är inte mycket som slår om de är "riktiga".
/Anders
Medlem i NCS - givetvis!Kommentar
-
Ok, skall bli spännande att se vad jag kan få tag på till hösten och jag har redan suttit och drömt framför 50-kuben ikvällvet redan hur jag skall inreda på ett ungefär
Kommer att bli spännande det här
/PIA
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
jag hoppas att mitt otränade öga kan se vad som är bra eller inte och att jag får ett par, jag kan ju inte ha fler än två stycken scalarer och då vill det ju till att det blir ett par som kommer funka med varanndra. Jag förmodar att det blir att jag köper ganska unga fiskar?/PIA
Kommentar
-
Nu börjar fjärilarna komma i magtrakten
Kommer att hända mycket nytt för mig till hösten, och det gör mig lite nervös men samtidigt är det väldigt roligt och inspirerande.
Det kommer ju att komma flera nya fisksorter i mina kar såsom jordätare Biotodoma cupido, en ny sorts dvärgciklid Laetacara Dorsigera, Scalarer mfl samt ett nytt karHoppas att jag klarar av dessa nya fisksorter men jag tror inte att de är så knepiga att hålla, fär bara ha lite "is i magen" så går det säkert väl
/PIA
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar