Har du sett cikliderna DaRe har till salu på NCS? Jäklens vad sugen man blir, inget kar igång bara...
"Tvättstugan"
Kollaps
X
-
Kommentar
-
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentar
-
Med bänk och vita luckor. Det var liksom inte meningen, men slog till då det var ett bra pris. Har alltid gillat Akvastabil, så det var inget att fundera över.
540-litaren får bli yngelkar istället. Skulle man bara haft vantarna på DaRe:s ciklider med...
/Anders
Medlem i NCS - givetvis!Kommentar
-
Kul Anders! Det bir lite vikt att kånka runt med. Akvastabil har ju rejäl glas-tjocklek och väger ju därefter. Men du är ju van att kånka akvarierKommentar
-
-
...
/Anders
-
Jag tycker detta är jättekul och gläds verkligen åt alla och att det är så många vars trådar jag följer har lite kul framför sig i sommar och till hösten och känner igen den där härliga och speciella pirret i magen som ialla fall jag får i väntan nytt kar eller fiskSenast redigerad av PiaJo; 24 May 2013, 13:21./PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar
-
Håller med!
För egen del kan valen bli så många fler med ett 2 meter långt kar, och nu börjar den roliga biten med planerandet. Och sovrumskaret kommer nog att bli ett växtlöst kar med nya invånare, vilka är ganska öppet i nuläget...
/Anders
-
Jag har blivit så himla inspirerad av detta så att jag har utökat min attgöra-lista, den innehåller en massa roligheter
Skall göra makeover på flera kar till hösten bland annat mitt ena stora kar (lilla..) så nu på söndag skall jag åka till Falskogs och leta upp en bamserot som kan ligga i blöt i sommarframförhållning på hög nivå
/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar
Kommentar