Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
Blir du tillräckligt sugen på discus så kan du kanske avstå från svåra växter i något kar, och liksom köra båda grejerna..?Kommentar
-
Hujedamej, sicket kapande, limmande och skruvande...
Nu är iallafall grundreglingen snart klar. Vi har lagt ytterligare regel och "kortlingar" mellan. detta för att k-plyfan som skall ligga i botten skall få så stor support som möjligt. Där det ligger dubbelregel kommer skarven på k-plyfan att hamna, och det skall in ett antal "kortlingar till där.
Ja, det går sakta men säkert framåt!
Kommentar
-
Det där ju tämligen stabilt ut - har du tänkt att det skall vara jordbävningssäkertAkvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Jaaa... lite såhär i början på en sida i tråden tänkte jag sätte in några bilder på bygget (så kan dom som tycker det är intressant kolla) den senaste veckan. Funderar på om det kanske är bättre att bygga klart hela rasket och senare lägga in bilder på det - så blir det lite mer överskådligt... änna..?
Kommentar
-
Fast då kommer vi ju dö av nyfikenhet om vi inte får se bilder under tiden
Jag röstar på att du fortsätter uppdatera i samma takt som nu, det blir kanoners tycker jagKommentar
-
Jag kan ju berätta (för dig, Jesper) att nästa steg i bygget blir en hel del bökande med isolering, främst i bottendelen, och sedan skall reglarna för själva "baljan" sättas på plats... Såååå, fortsättning följer!
Senast redigerad av Mats Bryzell; 26 March 2014, 08:55.Kommentar
-
-
Sicket väder vi har fått - vindstilla och full blast på solen!
Målade innanför den rivna väggen idag, men nu blir det rast och slut för idag, måste ut i friska luften och ta en cigg å en bärs!
Imorgon blir det en strykning till, och nästa vecka isolering i regelverket och börja bygga reglarna till själva karet.
See ya, Guys and Dolls!
Kommentar
-
Sicket väder vi har fått - vindstilla och full blast på solen!
Målade innanför den rivna väggen idag, men nu blir det rast och slut för idag, måste ut i friska luften och ta en cigg å en bärs!
Imorgon blir det en strykning till, och nästa vecka isolering i regelverket och börja bygga reglarna till själva karet.
See ya, Guys and Dolls!
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.Kommentar
Kommentar