Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Nja han hade nog bara en Helvetes röta helt enkelt För övrigt betyder det inte speciellt mycket för mig.. Jag associerar till en Karp som lever i Härlanda tjärn som en polare fångade exakt datum 060606 och då den fick namnet "Antichrist". Jag fångade den i våras på9600g.
[ATTACH=CONFIG]38692[/ATTACH]
Wow, vilken fångst!Kommentar
-
Hahaha hänt alldeles för många gånger.. :-/ Drar sitt hår och ber till "karpaguden" om lov att dejta hans underståtarKommentar
-
Från det ena till det andra, köpte du några fler snäckor än de Thailändska i Tyskland Mats?
Jag såg ytterligare en sorts snäcklingar häromdagen i min kub så nu har det blivit avkomma från tre av fyra sorter, bara de från Thailand kvar. Jag läste på någon utländsk sida att de inte ger någon avkomma i akvarium av någon anledning, men det får framtiden utvisa.../Anders
Medlem i NCS - givetvis!Kommentar
-
Från det ena till det andra, köpte du några fler snäckor än de Thailändska i Tyskland Mats?
Jag såg ytterligare en sorts snäcklingar häromdagen i min kub så nu har det blivit avkomma från tre av fyra sorter, bara de från Thailand kvar. Jag läste på någon utländsk sida att de inte ger någon avkomma i akvarium av någon anledning, men det får framtiden utvisa...Kommentar
-
Idag såg jag ett par kulor, tack och lov inte dina " big hairy ones" , utan riktiga Kulfiskar.
De såg ut att vara från en annan planet eller från det där varma stället (helvetet).
Blev ju för fasen skrämd när jag såg dem, men de var fina när man vant sig vid deras läskiga utseende
Skaffa sånna för då kan du visa dessa kulor istället, tror att det är mer uppskattat/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar
-
Först måste jag säga att fy f*n vilka läckra kar du har! Sen är jag nyfiken på om det blivit någon sorts Kardinaler än?
Håller den vitbenade själv och kan varmt rekommendera dom! Visst är dom skygga som det sägs men jag har flera stycken som visar sig fast jag kör med full belysning. Har fått flertalet kullar så det börjar bli något av det i karetKommentar
-
Först måste jag säga att fy f*n vilka läckra kar du har! Sen är jag nyfiken på om det blivit någon sorts Kardinaler än?
Håller den vitbenade själv och kan varmt rekommendera dom! Visst är dom skygga som det sägs men jag har flera stycken som visar sig fast jag kör med full belysning. Har fått flertalet kullar så det börjar bli något av det i karet
Jag längtar dock till stunden då jag skall ploppa i kardinalerna i karet, som står på vänt och puttrar!Kommentar
Kommentar