Mmm, jag med...
Akvariestugan
Kollaps
X
-
Det ska bli en spännande vecka med andra ord grabbar?
NickeKommentar
-
Jo visst Anders men då drar ju ditt igång igen så för mig blir det i alla fall spännande då, jag och Mats har det skoj och du blir bara glad
NickeKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Tysklandsresan blev nästan overload för min del - men det skall bli kul att få hem lite nytt stuff imorgon!Kommentar
-
fick också overload från tyskland...
Tappade en ofantligt stor rot på tån (jag är så jävla klåfingrig...ska ta i allt)
Och har liksom fortfarande ont i min stackars tå, nåt blev redigt snett där inne
GöranE Och Ansjo stod och asflabbade när jag raglade fram med mina krycks.
Men jag längtar fan ner dit ändå!!♥Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
Jo, visst längtar man dit igen - men, jädrar alltså; sista dagen, när Anders, Annika och Kjelle fotfarande tyckte det var kul att gå runt på mässan vi varit på i fem dagar - och sett ALLT två miljoner gånger - då längtade jag hem. Kan också ha berott på att jag hade en påse discus i en låda som väldigt gärna ville hem till stugan i gbg.Kommentar
-
Jo, visst längtar man dit igen - men, jädrar alltså; sista dagen, när Anders, Annika och Kjelle fotfarande tyckte det var kul att gå runt på mässan vi varit på i fem dagar - och sett ALLT två miljoner gånger - då längtade jag hem. Kan också ha berott på att jag hade en påse discus i en låda som väldigt gärna ville hem till stugan i gbg.
Både för djurens bästa, och om man skulle förlora dom pga pringa runt på mässa i flera dagar så känns det lite surt.
Nästa gång får du la hålla fingrarna i styr och shoppa sista dagen (nästa gång är i jan)Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
Kommentar