Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
//Daniel
110l Sällskapsakvarium http://www.zoonen.com/perzoonen/blogg.asp?oid=2509902
23l aqualandscape med dvärgkulorKommentar
-
Haha! Bomb å bomb, som Kurtan skulle säga! Nja, jag har köpt Hellsons 540-litare, och det blir så "trist" att Discusparet får gå där - jag tycker att dom är så fina att de skall få gå i lite större vatten och sträcka på sig en smula - lite rötter och några sköna växter, lite corys. Lugnt och stillsamt, det är dom värda!Kommentar
-
Haha! Bomb å bomb, som Kurtan skulle säga! Nja, jag har köpt Hellsons 540-litare, och det blir så "trist" att Discusparet får gå där - jag tycker att dom är så fina att de skall få gå i lite större vatten och sträcka på sig en smula - lite rötter och några sköna växter, lite corys. Lugnt och stillsamt, det är dom värda!Kommentar
-
Kommentar
-
Sedan har jag ett tomt 112-litare kvar som skall gå i redigt murken SA-stil - håller på att testinreda med en hel del olika rotdelar i det karet nu.Kommentar
-
-
O en till mig
Nej, men där ser man, mer rotskapelser så skoj så skoj!
NickeKommentar
-
Javisst - det är grejer på gång hela tiden!
Anders, menar du 70- eller 50-kuben?
I 50-kuben skulle jag kunna tänka mig tät inredning och en grupp dvärg-kulor! I 70-kuben händer det inte så mycket annat än att bågfenorna leker oavbrutet... Undrar om Fjärilarna kommer till skott?Kommentar
Kommentar